کد خبر : 1551690 | 14 شهریور 1397 ساعت 20:57 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودنمایی دژاگه- کریمی برای آمادگی (عکس)

دو مصدوم تیم ملی ایران در جام جهانی به شرایط بدنی مطلوبی رسیده‌اند و به دنبال بازگشت به ترکیب منتخب کی‌روش هستند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی تنها بازیکنی بود که می‌توانست نماینده سپاهان در جام جهانی ۲۰۱۸ باشد و با توجه به غیبت سعید عزت‌اللهی در نخستین بازی برابر مراکش، در ترکیب اصلی قرار بگیرد ولی آسیب دیدگی بدموقع او از ناحیه کمر موجب شد تا این هافبک دفاعی ۲۵ ساله یک ماه قبل از آغاز رقابت‌های روسیه از لیست ملی پوشان کنار برود.

 

چهار روز قبل که کارلوس کی‌روش فهرست جدید تیم ملی ایران برای نخستین مرحله آماده سازی در راه جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد، دوباره نام علی کریمی را در لیست خود قرار داد و این هافبک دفاعی که از سپاهان به استقلال رفته، در شرایط بدنی مطلوبی و با رفع آسیب دیدگی در تمرینات تیم ملی حضور یافت.

 

اشکان دژاگه نیز همانند علی کریمی قبل از جام جهانی با مصدومیت مواجه شده بود و بیشتر از هر بازیکن دیگری زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کار می‌کرد ولی در نهایت مسافر جام جهانی شد و البته حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی فرصت حضور در هیچ یک از مسابقات تیم ملی در رقابت‌های روسیه را پیدا نکرد.

 

 

 

دژاگه که با پایان مصدومیت به لیگ برتر ایران آمده، در چهار هفته اخیر برای تراکتورسازی به میدان رفته و نمایش درخشانی از خود بر جای گذاشته، در جریان تمرین امروز تیم ملی و مسابقه درون تیمی، بارها با علی کریمی، دیگر بازیکنی که فرصت بازی در جام جهانی را از دست داد، تقابل داشت که در نوع خود جالب توجه بود.

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها