کد خبر : 1552489 | 18 شهریور 1397 ساعت 13:46 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

عابدزاده و تکرار خاطره خوش ازبکستان(عکس)

دروازه بان ملی پوش ماریتیمو بعد از درخشش در لیگ پرتغال یکی از با انگیزه ترین بازیکنان اردوی تیم ملی است.

به گزارش" ورزش سه" ماه های اخیر برای امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال فوق العاده پیش رفته اند.

او که در انتهای فصل گذشته با بازی های درخشانش به تیم ملی دعوت شد و به جام جهانی در روسیه رفت در این فصل دروازه بان اصلی تیمش در رقابت های پرتغال و یکی از عوامل موفقیت این تیم در رقابت های باشگاهی بوده است.

سه برد و دو کلین شیت در چهاربازی آمار فوق العاده ای است که امیر با پشتوانه آن به اردوی تیم ملی برای بازیهای تدارکاتی آمده است.

او که حالا یکی از دروازه بان های منتخب کارلوس کی روش در اردوهای تیم ملی است یکی از آماده ترین ها هم به شمار می آید.

او انگیزه خیلی بالایی دارد تا بتواند شماره یک تیم ملی را از سرمربی پرتغالی بگیرد هرچند یک رقیب بزرگ به نام علیرضا بیرانوند دارد.

بیرانوند با تجربه بالا و عملکرد درخشانش در جام جهانی تا حدودی توانسته جایگاه مستحکمی درون دروازه برای خودش بسازد اما او این بار رقیبی سرسخت و بسیار پرتلاش دارد که توانسته از لیگ سه پرتغال به لیگ برتر آمده و از دروازه بان دوم و ذخیره ماریتیمو با تلاش و تمرین تبدیل به دروازه بان اصلی شود.

 


در تمرینات تیم ملی و در حالی محمدرشیدمظاهری دروازه بان ملی پوش ذوب آهن به دلیل مسایل شخصی به این اردو نیامد عابدزاده یک رقیب پرانرژی به نام سیدحسین حسینی دارد که مانند او تلاش دارد که بتواند خودش را در تیم ملی اثبات کند.


بازی تدارکاتی با ازبکستان بهترین فرصت برای امیرعابدزاده است تا بتواند بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد. او یک بار دیگر و قبل از جام جهانی در بازی تدارکاتی با همین تیم یعنی ازبکستان درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و شاید ازبکستان باردیگر برای او خوش یمن بوده و دروازه بان جوان تیم ملی بتواند درون دروازه قرار بگیرد.

 


امیر بازیکنی پرتلاش است که تحت آموزش و تمرینات بسیار سخت احمدرضا عابدزاده فوتبال را آغاز کرده است. او در تمرینات تیم ملی یکی از با انگیزه ترین بازیکنان است و شاید بازی با ازبکستان دومین بازی ملی او را رقم بزند.


(عکس: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها