کد خبر : 1552887 | 20 شهریور 1397 ساعت 09:13 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: مهاجمان ایتالیا باید بهتر باشند

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست مقابل پرتغال مدعی شد که مهاجمان تیمش باید بهتر از این ها کار کنند.روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست مقابل پرتغال مدعی شد که مهاجمان تیمش باید بهتر از این ها کار کنند.

مانچینی: مهاجمان ایتالیا باید بهتر باشند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانچینی شب گذشته در لیسبون مقابل پرتغال قرار گرفتند و در دیدار خود در لیگ ملت‌های اروپا، با نتیجه 1-0 شکست خوردند. سیمئونه زاتزا و چیرو ایموبیله که در خط حمله تیمشان حضور داشتند، نتوانستند کار خاصی انجام دهند و پرتغال با تک گل آندره سیلوا پیروز میدان شد. پس از بازی، مانچو به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت.

 

1335142

 

 

او گفت:" متاسفانه ما دائم اشتباه می‌کنیم و باید این اشتباهات را کاهش دهیم. ولی بچه‌ها تمام تلاششان را کردند. باید گلزنی کنیم تا پیروز شویم، بنابراین باید راه حلی در خط حمله پیدا کنیم. در نیمه اول توپ را بیشتر در اختیار داشتیم و به خط حمله رساندیم، آنها در حمله می‌توانند توپ را با هم حرکت دهند و موقعیتی ایجاد کنند."

مانچو درباره تغییرات فراوان در تیمش گفت:" ما باید به بازیکنان جوان فرصت رشد بدهیم. بحث دیگری در این رابطه نیست. وقتی بازیکن جوانی قصد شروع فوتبال را دارد، مشکلاتی خواهد داشت و ما هم از آنها مطلع هستیم. وقتی سطح آمادگی بدنی بالاتر برود، مطمئنا تاثیر مثبتی خواهد داشت ولی مشکل اصلی ما عدم گلزنی است."

دیدگاه‌ها