کد خبر : 1553664 | 23 شهریور 1397 ساعت 13:59 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

جاسوسی از تمرینات یوونتوس

سی ار سِوِن و تغییر پست برای گل اول

پس از سه بازی ناکامی در گلزنی، به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو انگیزه ویژه ای برای شکستن طلسم دروازه رقبا دارد.

سی ار سِوِن و تغییر پست برای گل اول

به گزارش "ورزش سه"،  کریس رونالدو در این تابستان از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست تا به گرانقیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه و البته سری آ تبدیل شود. رونالدو در دوران حضور در رئال مادرید، در هر فصل آمار گلزنی خیره کننده ای از خود به جا گذاشت و انتظار می رفت که این روند در یوونتوس هم ادامه پیدا کند.  

اما او در سه بازی که تا به حال با پیراهن یووه به میدان رفته، موفق به گلزنی برای تیمش نشده است و روز شنبه، دیدار چهارم خود را مقابل ساسولو برگزار خواهد کرد.

هر چند که رونالدو در امر گلزنی ناکام بوده ولی یوونتوس در هر سه بازی به پیروزی رسیده و در حال حاضر صدرنشین جدول است و موضوع ناکامی رونالدو در گلزنی هنوز ضربه ای به این تیم وارد نکرده است.

با این حال در تصاویری که از تمرینات روز گذشته یوونتوس منتشر شده، رونالدو دائم در حال شوخی و خنده بود و به نظر موضوع عدم گلزنی تاثیری در روحیه او نداشته است. او ابتدا حرکاتی عجیب مقابل دوربین باشگاه به نمایش گذاشت، سپس در طول تمرین به سراغ سامی خدیرا رفت و کمی با او شوخی کرد که نشان از روحیه بالا و عزم  او برای بازگشت به روزهای خوبش دارد.

 

1336103

 

رونالدو همیشه نشان داده که عطش زیادی برای گلزنی دارد و بارها حتی در زمین بازی نشان داده که ناکامی در گلزنی، چقدر باعث نارضایتی اش می شود اما به نظر می رسد او چندان نگران زدن اولین گلش برای بیانکونری نیست و مطمئن است که دیر یا زود به این هدف می رسد.  به ویژه اینکه او در دیدارهای اخیر تیم ملی پرتغال هم حضور پیدا نکرد و اکنون با آمادگی کامل، می تواند برابر ساسولو به میدان برود.

رونالدو فصل را به عنوان مهاجم نوک آغاز کرد اما مکس آلگری خیلی زود ترجیح داد او را به بال چپ ببرد و از ماریو مانژوکیچ به عنوان شماره 9 استفاده کند. این تغییر فضای بیشتری در اختیار رونالدو قرار می دهد و او در دو دیدار گذشته بارها با شوت های از راه دور، دروازه حریفان را تهدید کرد و اگر کمی خوش شانس تر بود، احتمالا می توانست زودتر اولین گلش در سری آ را به ثمر برساند. 

 

1336105

 

هواداران یووه امیدوارند رونالدو با بازگشت به روند گلزنی، در اولین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ مقابل والنسیا، خوش بدرخشد.  ستاره 33 ساله فصل گذشته 15 گل در 13 بازی چمپیونزلیگ برای رئال زد تا این تیم برای سومین سال پیاپی قهرمان اروپا شود. هر چند رونالدو در امر گلزنی تا به اینجا ناکام بوده ولی یووه در مسیر کسب هشتمین قهرمانی پیاپی در سری آ قرار دارد. پیروزی مقابل کیه وو، لاتزیو و پارما و کسب 9 امتیاز از 9 امتیاز ممکن، این موضوع را ثابت می‌کند.

دیدگاه‌ها