کد خبر : 1553754 | 23 شهریور 1397 ساعت 20:00 | 93.4K بازدید | 0 دیدگاه

جمشیدیان: امشب با غلام نژاد قرار داشتم

احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس همدان از شنیدن خبر درگذشت غلام نژاد شوکه است و می گوید ما امشب با هم قرار ملاقات داشتیم.

جمشیدیان: امشب با غلام نژاد قرار داشتم

به گزارش "ورزش سه"، جمشیدیان به روزهای خوب با غلام نژاد اشاره می کند و می گوید: من، خسرو حیدری، محسن ارزانی و مجید سال 79 در تیم ملی جوانان چهره شدیم و  از سال 80 هم در لیگ برتر بازی کردیم. من با مجید در استقلال، تیم ملی جوانان و پاس هم بازی بودیم به جز آن در خیلی از مواقع در لیگ برتر مقابل یکدیگر بازی می کردیم و برای هم کری می خواندیم. ما در آخرین سال فوتبالی ام در پاس با هم به همدان آمده بودیم و واقعا نمی توانم باور کنم که اکنون مجید در کنار ما نیست. آن هم زمانی که قرار ملاقات در امشب با یکدیگر داشتیم. دو ساعتی است که به بندرعباس رسیدیم وقتی خبر  فوت مجید را شنیدم واقعا پذیرش این اتفاق برایم خیلی دردآور بود.

 

او در ادامه با تعجب از درگذشت غلام نژاد و مشکلات اقتصادی جامعه می گوید: نمی دانم چرا اینقدر آمار مرگ و میر در بین فوتبالیست ها زیاد شده است. متاسفانه اتفاقات این چنینی در ورزش ما زیاد شده است. اصلا این بحث سکته های ناگهانی و فوت جوان ها انگار یک مقدار در مملکت ما سنش پایین آمده چون قبلا در سنین بالاتر این اتفاقات می افتاد و الان انگار یک طوری شده که شما امنیت ندارید و خیلی زود دچار بیماری و فشار و استرس می شوید.

سرمربی پاس همدان در پایان به خانواده غلام نژاد تسلیت می گوید: اردوی تیم پاس واقعا متاثر است و من از طرف مجموعه پاس به خاطر همه زحمات مجید در پاس، آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان و علو درجات برای مرحوم دارم.

 

دیدگاه‌ها