کد خبر : 1554177 | 25 شهریور 1397 ساعت 12:49 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

امسال باید جایی باشم که بازی کنم

اهل‌شاخه: بهترین تصمیمم آمدن به ماشین سازی بود

مدافع جدید تیم ماشین سازی اعلام کرد زیر نظر رضا مهاجری به شرایط خوب گذشته برمی گردد.

اهل‌شاخه: بهترین تصمیمم آمدن به ماشین سازی بود

محمد اهل شاخه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی اش از تراکتورسازی و پیوستن به ماشین سازی عنوان کرد: با وجود اینکه سال گذشته به دلیل مصدومیت زمان کمی بازی کردم، باید این فصل در تیمی حضور پیدا می کردم که  بتوانم بازی کنم. شرایط در تراکتورسازی یک مقدار برایم سخت بود و من باتوجه به مصدومیت در سال گذشته نیاز به بازی کردن داشتم و احساس کردم در این تیم شرایط بازی ندارم برای همین از این تیم جدا شدم که با پیشنهاد ماشین سازی روبه رو شدم و این تیم را برای ادامه کار انتخاب کردم.


وی ادامه داد: البته باتوجه به شرایط ماشین سازی و حضور آقای مهاجری در این تیم که از مربیان بزرگ ایران هستند احساس کردم می توانم پیشرفت بهتری زیر نظر آقای مهاجری داشته باشم و برای همین تصمیم به انتخاب این تیم گرفتم. ضمنا قراردادم با تیم تراکتور سازی کاملا فسخ شد و یک قرارداد دیگر به مدت یک فصل با ماشین سازی امضا کردم.


از اهل شاخه درباره این موضوع که چطور در دیدار ماشین سازی در جام حذفی بازی نکرده است سوال کردیم که او پاسخ داد: من در شرایط بدنی خوبی قرار دارم اما هنوز به نظرم با تیم به هماهنگی صددرصدی نرسیده‌ام و از همین روست که در این بازی این تیم را همراهی نکردم. به زودی به هماهنگی و آمادگی لازم دست پیدا خواهم کرد و با نظر سرمربی به صورت فیکس برای ماشین سازی به میدان خواهم رفت.

 

دیدگاه‌ها