کد خبر : 1554274 | 25 شهریور 1397 ساعت 18:16 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بازی با الدحیل برای علیپور ملی است؟

علی علیپور مهمترین امید پرسپولیس برای گلزنی در بازی مقابل الدحیل است.

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی علی علیپور در بازی با نساجی می تواند نوید دهنده  درخشش مهاجم اول قرمزها در بازی حساس پرسپولیس مقابل الدحیل باشد. ضمن اینکه  درخشش در این بازی فرصت مناسبی برای علی علیپور است تا بار دیگر مقدمات بازگشت خود به اردوی تیم ملی را فراهم کند.

 


علیپور برای اثبات خود به سرمربی تیم ملی راهی جز درخشش در بازی های بین المللی ندارد. علیپوری که لیگ ایران را با گلزنی های پی در پی خود فتح کرده حالا در رقابت با مهاجمان بین المللی تیم ملی نیاز دارد تا روند گلزنی خود در لیگ را در بازی های آسیایی نیز دنبال کند. کی روش نشان داده که به بازی های لیگ قهرمانان و عملکرد بازیکنان ایرانی در این بازی ها توجه ویژه ای دارد. سطح بالاتر این بازی ها نسبت به بازی های لیگ باعث می شود تا کی روش با نگاه دقیق تری عملکرد بازیکنان در این رقابت ها را رصد کند و علیپور این فرصت را دارد تا نشان دهد در بازی های حساس آسیایی و در مقابل تیم های قدرتمند نیز می تواند همانند بازی های لیگ بدرخشد.

 


انگیزه علیپور برای گلزنی در بازی با الدحیل از جدیت او در تمرینات اخیر پرسپولیس مشهود است. او نیز خوب می داند که درهای تیم ملی با گلزنی و درخشش در بازی با الدحیل به روی او باز خواهد شد.

دیدگاه‌ها