کد خبر : 1554295 | 25 شهریور 1397 ساعت 20:13 | 81.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رونالدو به اولین روز درخشان در سری آ

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از اینکه بالاخره در سری آ موفق به گلزنی شده ابراز خوشحالی کرد.

واکنش رونالدو به اولین روز درخشان در سری آ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 320 دقیقه ناکامی، رونالدو امروز 2 بار دروازه ساسولو را باز کرد تا نقش مهمی در چهارمین پیروزی متوالی تیمش و صدرنشینی در سری آ ایفا کند.

 

رونالدو گفت: "از اینکه موفق به گلزنی شدم بسیار خوشحالم. ما شروع خوبی داشتیم اما حریف نیز به خوبی دفاع می کرد و ما در نهایت با فشار فراوان روی دروازه ساسولو، لایق کسب این پیروزی بودیم. من واقعا قصد داشتم اولین گل خود را برای یوونتوس به ثمر برسانم و حالا خوشحالم که راه دروازه را پیدا کرده ام."

 

1336883

 

رونالدو در موقعیت هایی که در اواخر بازی از دست داد نیز گفت: "فوتبال همینگونه است و نکته مهم پیروز شدن یوونتوس بود. بعد از حرف و حدیث های فراوانی که به خاطر جدایی از رئال مادرید و عدم توفیق در گلزنی ایجاد شده بود، انتظارات از من بالا رفت و به همین دلیل شرایط کمی برایم دشوار شده بود اما هم تیمی هایم در این مسیر به خوبی از من حمایت کردند.

 

می دانستم که عملکرد خوبی خواهم داشت و تنها موضوع زمان در این میان وجود دارد اما من در نهایت با فوتبال ایتالیا تطبیق پیدا خواهم کرد.

 

لیگ قهرمانان رقابت های مورد علاقه من است و ما در گروه بسیار دشواری قرار داریم اما می دانیم که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یوونتوس باید بر روی بهترین بودن تمرکز کند."

دیدگاه‌ها