کد خبر : 1554334 | 26 شهریور 1397 ساعت 07:51 | 72.5K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی ستاره‌ی فرانسوی بایرن از نیمکت‌نشینی

ریبری، تاکسی گرفت و از آلیانس رفت

فرانک ریبری که در جریان دیدار روز شنبه‌ی بایرن مونیخ و لورکوزن از طرف نیکو کوواچ نیمکت‌نشین شده بود، در طول بازی به میدان نرفت اما او نارضایتی خود را از این تصمیم کوواچ نشان داد.

ریبری، تاکسی گرفت و از آلیانس رفت

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه‌ی آلمانی آبند زایتونگ با انتشار مطلبی عنوان کرد که فرانک ریبری حتی قبل از آنکه بازی بایرن مونیخ و لورکوزن به پایان برسد سوار تاکسی شده و ورزشگاه آلیانس را ترک کرده. ریبری حوالی دقیقه‌ی هشتاد و سوم بازی، از روی نیمکت بایرن بلند شده، از  تونل رفت و آمد بازیکنان گذشته و سوار بر یک تاکسی به مقصدی نامعلوم حرکت کرده است. 


با اینکه به نظر می‌رسد این حرکت ریبری نشانه‌ی اعتراض او به نیمکت‌نشینی و به میدان نرفتن در مقابل لورکوزن بوده اما خود ریبری اصرار دارد که بین او و نیکو کوواچ هیچ خصومتی وجود ندارد و او برای ترک زودهنگام ورزشگاه اجازه گرفته بوده. آبند زایتونگ از قول ریبری نوشت:" کاری که من کردم به بازی هیچ ربطی نداشت. از اینکه بازی نکردم به هیچ وجه ناراحت نیستم. همه چیز با مربی هماهنگ شده بود". 

 

1336944


از سوی دیگر، روزنامه‌ی بیلد هم اعلام کرد که علت ترک ورزشگاه توسط ریبری مسائل خانوادگی‌ای بوده که ریبری در نیمه‌ی دوم بازی از آنها اطلاع پیدا کرده. روزنامه‌ی بیلد اعلام کرد که به دلیل احترام به ریبری و حریم خانوادگی‌اش از انتشار جزئیات بیشتر خودداری می‌کند. 


با اینکه ریبری می‌گوید قبل از ترک ورزشگاه، موضوع را با کوواچ هماهنگ کرده بوده ولی با اینحال، اینکه یک بازیکن حتی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کند همچنان عجیب به نظر می‌رسد. ریبری کسی است که در گذشته ناراحتی خود از نیمکت‌نشینی را بارها به روشهای مختلف ابراز کرده که برای مثال می‌توان به عصبانیت او در بازی هفته‌ی گذشته مقابل اشتوتگارت اشاره کرد. با این همه، خوشبختانه اعلام شده که خانواده‌ی ریبری مشکل خاصی ندارد و موضوع هر چه بوده ختم به خیر شده است.

 

1336945

دیدگاه‌ها