کد خبر : 1554335 | 26 شهریور 1397 ساعت 08:04 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد: ب ام و به زودی اسپانسر جدید بایرن می‌شود

جدال دو غول خودروسازی آلمان بر سر بایرن

روزنامه‌های آلمانی گزارش دادند که کمپانی ب ام و به کسب امتیاز انحصاری اسپانسرینگ باشگاه بایرن مونیخ نزدیک شده و به زودی جایگزین آئودی خواهد شد.

جدال دو غول خودروسازی آلمان بر سر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های آلمانی بیلد و تاگس زایتونگ با اعلام این خبر اعلام کردند ب ام و پس از مذاکرات طولانی با اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ او را متقاعد کرده و حالا از شانس بسیار زیادی برای بدست آوردن قرارداد اسپانسرینگ باشگاه بزرگ ایالت باواریا برخوردار است. 


در حال حاضر آئودی هر سال به عنوان اسپانسر خودرویی بایرن مونیخ به این باشگاه سالانه 30 میلیون یورو پرداخت می‌کند. بسیاری از هواداران بایرن مونیخ در زندگی شخصی‌شان از خودروهای آئودی استفاده کرده و چندین نفر از مدیران ارشد آئودی و فولکس‌واگن، شرکت مادر آئودی، در هیأت‌مدیره‌ی باشگاه بایرن عضویت دارند. 


از سوی دیگر ب ام و که مقر مرکزی آن در شهر مونیخ قرار دارد می‌خواهد با بایرن مونیخ به شکلی قدرتمندانه به بازی اسپانسرینگ ورزشی وارد شود و حمایت از باشگاه بزرگ شهر مونیخ به شدت به نفع این شرکت خواهد بود. با توجه به گزارشهای بیلد و تاگس زایتونگ به نظر می‌رسد که این غول اتوموبیلسازی آلمان در راضی کردن اولی هوینس موفق بوده اند. 

 

1336947


آئودی در مقابل سعی کرده با دو برابر کردن مبلغ اسپانسرینگ فعلی و رساندن آن به سالی 60 میلیون یورو به رقیب خود ب ام و پاتک بزند. گزارش شده که مدیرعامل فولکس واگن، هربرت دیس، کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس بایرن را متقاعد کرده که با دو برابر کردن مبلغ پرداختی آئودی موافقت کرده و ب ام و را از این رقابت کنار بگذارد. اما در عین حال اولی هوینس قصد دارد شورای مشورتی و هیأت مدیره‌ی بایرن را برای سپردن اسپانسرینگ باشگاه به ب ام و متقاعد کند.


اینها تنها اطلاعاتی است که تا اینجا به صورت علنی اعلام شده است. باید منتظر ماند و دید چه پیش می‌آید اما از گزارش‌های دو روزنامه‌ی مهم بیلد و تاگس زایتونگ چنین برمی‌آید که به احتمال زیاد، قرارداد اسپانسرینگ بایرن مونیخ به زودی به ب ام و خواهد رسید. هر چند باید صبر کرد و منتظر دید که پایان این جنگ تجاری در نهایت چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها