کد خبر : 1554372 | 26 شهریور 1397 ساعت 10:29 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

از این شکست ناامید نمی شویم

قدوس: دوست دارم از این گل ها برای ایران هم بزنم

هفته پنجم لاشامپیونه برای ستاره ایرانی و طرفداران آمیان خاطرات تلخی به جا گذاشت که از یاد بردن آنها کار آسانی نخواهد بود.

قدوس: دوست دارم از این گل ها برای ایران هم بزنم

به گزارش "ورزش سه"، جدال پرافت و خیز با لیل در هفته پنجم لاشامپیونه اتفاقات تلخی برای آمیان و طرفدارانش در پی داشت. از دست دادن موقعیت های گل زنی در 15 دقیقه پایانی به خصوص ضربه پنالتی توام شد با گل دیدنی از سوی ستاره ایرانی تا تنها افسوس و حسرت برای میزبان در پی داشته باشد.


سامان قدوس که دومین گل خود در ورود به لاشامپیونه را در سومین بازی به زیبایی هر چه تمام وارد دروازه لیل کرد بعد از این شکست در گفتگو با خبرنگاران فرانسوی حاضر در ورزشگاه مدعی شد با وجود این شکست تلخ اما او و هم تیمی هایش درس های بزرگی گرفتند که می تواند در هفته های آتی به آنها کمک کند تا نتایج بهتری بگیرند.


ستاره ایرانی گفت:« فکر می کنم ما باید زودتر دست به کار می شدیم چون فوتبال تهاجمی که در 15 دقیقه پایانی ارائه دادیم نشان داد آمیان از چه قدرتی برخوردار است. البته این شکست درس های بزرگی برای تک تک بازیکنان ما داشت و مطمئنم در بازی های بعدی ما فوتبالی متفاوت به اجرا خواهیم گذاشت».

 

1336981

این صحنه ورود توپ به دروازه لیل از روی ضربه ایستگاهی زیبای سامان قدوس است، صحنه ای که به اذعان سایت Ligue 1 می تواند به عنوان کاندیدای گل برتر هفته مد نظر قرار بگیرد.


او ادامه داد:« نه ما از این شکست ناامید می شویم نه طرفداران مان باید ناامید شوند. آمیان تیمی است که تغییرات زیادی داشته و هنوز تجربه لازم را به دست نیاورده چون بازیکنانی جوان اما خوش آتیه دارد از همین رو ما با امیدواری به آینده کارمان را با قدرت ادامه می دهیم و در این راه به حمایت طرفداران نیاز داریم».


ملی پوش ایرانی در ادامه با اشاره به گل زیبایی که به ثمر رساند، تصریح کرد:« همیشه گل زدن از روی ضربات ایستگاهی را دوست داشتم و خوشحالم ضربه ام این بار به تور چسبید. امیدوارم روند گلزنی هایم چه در باشگاه چه در بازی های ملی ادامه داشته باشد و بتوانم از این گل ها برای ایران هم به ثمر برسانم».


قدوس در پایان گفت:« ثبت دو شکست خانگی در پنج هفته ابتدایی قطعا اتفاق خوبی نیست اما این نتایج خیلی زود می تواند جبران شود به شرط آن که بتوانیم ضعف های دفاعی و اشتباهات فردی تیم را به حداقل برسانیم و نمایشی همچون بازی با ریمس ارائه بدهیم».

دیدگاه‌ها