کد خبر : 1554776 | 27 شهریور 1397 ساعت 15:01 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

کورک و کوبیاک، معروف و‌ موسوی

جوش سدیم و کربن در مسابقات جهانی والیبال

جنجال دیدارهای ایران و لهستان حالا تبدیل به یک اتفاق همیشگی در رقابت های دو تیم شده است.

جوش سدیم و کربن در مسابقات جهانی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ایران و لهستان در رقابت های قهرمانی جهان با یک خبر جالب و عجیب آغاز شد. ناظر مسابقه پیش از شروع دیدار با احضار سرپرست دو تیم ایران و لهستان به هر دو سرپرست تذکر جدی داد تا بازیکنان و مربیان دو تیم در هنگام مسابقه با یکدیگر درگیر نشوند!


اتفاقی که وقوع آن تقریبا یک امر نادر در مسابقات رسمی است و ناظر مسابقه از سرپرست دو تیم درخواست کرد تا این موضوع را به کاپیتان ها و مربیان نیز اطلاع دهد؛ تلاشی که البته مطابق پیش بینی فایده ای نداشت و در امتیازات پایانی مسابقه باز هم شاهد درگیری میان دو تیم بودیم.

 

دیدارهای رفت و برگشت؛ آغاز جنجال ها


هر چند لهستان اکنون یکی از قدرتهای دنیا محسوب می شود اما در گذشته نزدیک دو تیم فاصله کمی با یکدیگر داشتند و همین موضوع آغاز جنجال ها بود. تیم ایران در یکی از دیدارهای لیگ جهانی در تهران با رقابتی نزدیک لهستان را با حضور کورک و کوبیاک شکست داد و جنجال های معروف و موسوی با این دو بازیکن از این دیدار آغاز شد. این جنجال به دیدار برگشت نیز کشیده شد و دو تیم در لهستان نیز که این بار با برد میزبان همراه بود، روز پر حادثه ای را سپری کردند.

 

1337398

 

المپیک اوج درگیری ها!


دیدار دو تیم در المپیک 2016 اوج درگیری ها بود و بازیکنان در پایان دیدار فاصله زیادی تا یک درگیری فیزیکی نداشتند. هر دو تیم زیر تور به کل کل پرداختند و اگر دخالت تیم داوری نبود، اتفاقات عجیبی رخ می داد.


در این دیدار نیز کورک و کوبیاک نقش اول درگیری ها بودند و در تیم ملی ما نیز نقش آفرینان همیشگی به میدان آمدند. این جنجال البته بیشتر از همیشه نقش آفرین داشت و اوج درگیری های دو تیم بود و تصاویر این جنجال نشان می دهد که در این جدال حتی پای مهدوی و میرزاجانپور نیز مانند دیگر ستاره های لهستان به جنجال کشیده شده است.

 

1337399

 

بلغارستان میزبان جدید جنجال ها


آخرین جنجال دو تیم نیز به امتیازات پایانی دیدار دوشنبه شب باز می گردد. معروف و موسوی در امتیازات حساس پایانی با یک پرش فوق العاده ضربه کوبیاک را دفاع کردند تا جنجال ها آغاز شود و البته تذکر ناظر مسابقه، بی ثمر.


این جنجال هر چند مانند دیدار دو تیم در ریو نشد اما داور آرژانتینی مسابقه خیلی زود دو طرف را با یک کارت زرد جریمه کرد تا اجازه پیش روی به این قائله را ندهد.


قائله ای که مطمئنا فعلا خبری از پایان آن نیست و با هر دیدار و مسابقه ای هر چند کم اهمیت، باید شاهد تکرار آن در کشورهای مختلف و زمین های گوناگون باشیم.

 

1337400

دیدگاه‌ها