کد خبر : 1554835 | 27 شهریور 1397 ساعت 19:30 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رسول به لیست 18 نفره؛

نویدکیا از فولاد تا فولاد! (عکس)

رسول نویدکیا پس از ماه ها دوری از فوتبال در مقابل شهرداری ماهشهر به لیست 18 نفره سپاهان بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، نویدکیا فصل گذشته و در دیدار برگشت برابر فولادخوزستان از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد تا ماه ها از میادین فوتبالی دور باشد.


این بازیکن پس از جراحی در تمرینات پیش فصل سپاهانی ها حضوری مداوم داشت ولی  در کارهای گروهی پرفشار شرکت نمی کرد تا رفته رفته آماده بازگشت به میادین شود.


نویدکیا که به تازگی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با طلایی پوشان تمدید کرده ، در چند دیدار دوستانه توسط قلعه نویی به کار گرفته شد و در نهایت در دیدار جام حذفی برابر شهرداری ماهشهر به لیست 18 نفره رسید.


با توجه به توانایی این بازیکن که قابلیت بازی در پست هافبک تهاجمی و هافبک تدافعی را دارد، آمادگی او خبر خوبی برای سرمربی سپاهان خواهد بود و گزینه های او در میانه میدان که البته کم هم نیستند را افزایش خواهد داد.


علیرغم اینکه شانس بازی نویدکیا در مقابل فولادخوزستان کم به نظر می رسد اما به احتمال فراوان این بازیکن پس از نزدیک به 8 ماه دوری از میادین بار دیگر روز جمعه به لیست 18 نفره سپاهان بازخواهد گشت و جالب اینکه این بازگشت در مقابل تیمی رقم خواهد خورد که مصدومیت این بازیکن در مقابل آنها و در دیدار برگشت سال گذشته اتفاق افتاده بود.

 

1337456

 

1337455

دیدگاه‌ها