کد خبر : 1554837 | 27 شهریور 1397 ساعت 19:41 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیرمردی: آماده شگفتی‌سازی در جام حذفی هستیم

مدافع کناری تیم استقلال خوزستان که عملکرد خوبی در بازی این تیم در جام حذفی داشت، امیدوار است با ادامه نمایش های خوب به ترکیب اصلی استقلال برسد.

شیرمردی: آماده شگفتی‌سازی در جام حذفی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، در بازی تیم های استقلال خوزستان و شاهین بندر انزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که با برتری دو بر صفر استقلالی ها به پایان رسید، یکی از بهترین بازیکنان زمین ساسان شیرمردی بود.

 

این مدافع 28 ساله که بالاخره در جام حذفی فرصت اولین بازی فصل خود را به دست آورده بود، درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم شاهین انزلی هم با وجود اینکه در لیگ های دسته پایین تر حضور داشت، تیم بسیار خوبی بود. در صحنه گل اول، آل نعمه توپ را پشت دفاع حریف انداخت، مدافع راست تیم شاهین توپ را زد که در نهایت به من رسید. من در محوطه توپ را جلو بردم و در ادامه یکی از مدافعان حریف  با تکل مرا متوقف کرد و داور برای ما اعلام پنالتی کرد و به این ترتیب گل اول ما به ثمر رسید. من در این بازی خودم هم چند موقعیت گل داشتم و اگر بدشانس نبودم، می توانستم گلزنی هم بکنم.

 

او درباره پست اصلی بازی اش گفت: من مدافع چپ و راست هستم که البته به صورت تخصصی راست پا هستم. ولی با تشخیص سرمربی برای استقلال خوزستان در پست دفاع چپ بازی می کنم. متاسفانه اوایل فصل در اردو مصدوم شدم و نزدیک بازی با پرسپولیس به آمادگی رسیدم.


وی افزود: وحید حمدی نژاد، دیگر دفاع چپ ما هم بازیکن خیلی خوبی است و تجربه بالایی دارد. در این تیم هرکس حقش باشد بازی می کند و آقای یزدی هرکس را در تمرینات بهتر کار کند، در بازی به کار می گیرد.

 

مدافع استقلال خوزستان امیدواری اش به نتیجه گیری و خلق شگفتی در جام حذفی را اینگونه شرح داد: من خودم وقتی در گچساران بودم، فولاد و استقلال خوزستان را حذف کردیم و مقابل تراکتورسازی یک پنالتی خراب کردیم و روی اتفاق حذف شدیم. این تجربه ها به من ثابت کرد که واقعا حذفی جام شگفتی ها است و ما امسال با تیم خوبی که داریم و با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه، می توانیم در این تورنمنت شگفتی ساز باشیم. در لیگ هم همینطور است. شک نکنید که به خاطر یکدلی بچه ها نتایج خوبی خواهیم گرفت.

 

شیرمردی در مورد سابقه کارش با داریوش یزدی اظهار داشت: چهارمین سال است که شاگرد آقا داریوش هستم. از نفت مسجدسلیمان سال 92 که به لیگ برتر رسیدیم، با آقای یزدی بودم. سال بعد در استقلال اهواز با هم بودیم، بعد مشکلات کارت پایان خدمت برایم پیش آمد و به سربازی رفتم تا اینکه پس از پایان خدمت به نفت و گاز گچساران رفتم و دوباره زیر نظر آقای یزدی کار کردم.

 

او درباره اینکه چه زمانی به ترکیب فیکس استقلال می رسد، گفت: هر وقت خدا بخواهد در ترکیب اصلی تیم هم بازی می کنم. شاید اگر اوایل فصل مصدوم نمی شدم، شرایط طور دیگری رقم می خورد. من در سال های قبلی هم زیر نظر داریوش یزدی همیشه بازی می کردم و در ترکیب قرار می گرفتم. تلاشم را انجام می دهم اما به هر حال هرچه خدا بخواهد اتفاق می افتد و هر زمانی که صلاح باشد، به من هم در تیم بازی می رسد.

دیدگاه‌ها