کد خبر : 1554910 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:52 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: منچستریونایتد باید مثل فدرر باشد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکنانش خواست که در دیدار مقابل یانگ بویز سوئیس، نگران وضعیت بد زمین نباشند و به جای آن از راجر فدرر الهام بگیرند.

مورینیو: منچستریونایتد باید مثل فدرر باشد

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب منچستریونایتد در خانه یانگ بویز در زمینی که چمن مصنوعی دارد، برگزار خواهد شد و مورینیو قصد ندارد در این دیدار از آنتونیو والنسیا، مدافع راست تیمش که هفته های ابتدایی لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد، به دلیل ریسک بازی در چنین زمین هایی، استفاده کند.

با این وجود، آقای خاص تاکید کرد که بازی در این زمین، بهانه ای برای بد کار کردن نخواهد بود.

او به خبرنگاران گفت:"  ما تصمیم گرفتیم تا والنسیا را نیاوریم زیرا زانوی او، زانویی نیست که بتواند در چمن مصنوعی بازی کند. بنابراین ما لوک شاو را به فهرست برگرداندیم. من قبلا گفتم که او فردا بازی می کند و ما دیگو دالوت، اشلی یانگ و متئو دارمیان را هم داریم که آماده بازی هستند.

 

1323259

 

من نمی خواهم قبل از بازی، از زمین به عنوان بهانه ای برای خوب بازی نکردن استفاده کنم. همه می دانند که بازی در چنین زمینی متفاوت است اما باید چیزی را که هفته گذشته در جلسه یوفا در ژنو گفتم، بیان کنم.

به عنوان مثال، ما در سوئیس، خانه یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ هستیم و من مطمئنم که این مرد بزرگ (فدرر)، از بازی در چنین زمینی راضی نیست اما او بازی می کند و پیروز می شود. همه می دانند که او بازی در یک زمین دیگر را ترجیح می دهد اما او باید در زمین هایی که دوست ندارد هم پیروز شود.

ما هم باید این کار را انجام بدهیم و آنتونیو تنها بازیکنی است که ما نیاز داریم به خاطر شرایط ویژه اش، از او مراقبت کنیم. به جز این، ما تمام تلاش مان را برای پیروزی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها