کد خبر : 1554929 | 28 شهریور 1397 ساعت 12:20 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

رشفورد، سورپرایز آقای خاص برای بازی با یانگ‌بویز

ژوزه مورینیو قصد دارد در اولین دیدار منچستریونایتد در لیگ قهرمانان که امشب برگزار می‌شود مارکوس رشفورد را برای دومین بار در فصل جدید از آغاز به میدان بفرستد.

رشفورد، سورپرایز آقای خاص برای بازی با یانگ‌بویز

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد، مهاجم ملی‌پوش انگلیسی که در دو دیدار تیم ملی کشورش در بازی‌های ملی هفته‌ی گذشته در مقابل اسپانیا و سویس گلزنی کرد تنها در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر با پیراهن قرمز یونایتد به میدان رفته بود و در مقابل لسترسیتی بازی کرده بود. 


مورینیو در هفته‌های اخیر با توجه به انتقادهای بسیار زیاد درباره‌ی عدم استفاده از رشفورد مجبور شده بود از تصمیم خود دفاع کند. ولی حالا روزنامه‌ی میرر اعلام کرد که رشفورد 20ساله امشب چهارشنبه شب در اولین بازی یونایتد در لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده خواهد شد. 

 

1337606


به گزارش میرر، رشفورد در دو بازی دوستانه‌ی تیم ملی انگلیس موفق شده نظر مثبت ژوزه مورینیو را جذب کند و مربی پرتغالی که این روزها به شدت به فکر تغییر و تحول در تیم خود است، قصد دارد امشب رشفورد را به میدان بفرستد. رشفورد البته به دلیل اخراج شدن در بازی مقابل بارنی در حال حاضر با تعلیق به مدت سه بازی روبرو بوده و در لیگ برتر انگلیس نمی‌تواند به میدان برود ولی حضور او در لیگ قهرمانان اروپا بلامانع است.

دیدگاه‌ها