کد خبر : 1554962 | 28 شهریور 1397 ساعت 12:36 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی رم: داگلاس کاستا از پسرم عذرخواهی نکرد

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو سرمربی باشگاه رم بعد از ماجراهای درگیری داگلاس کاستا بازیکن یوونتوس و پسرش فدریکو دی‌فرانچسکو در بازی تیمهای یوونتوس و ساسولو اعلام کرد که کاستا هنوز از پسرش عذرخواهی نکرده و پرونده همچنان مفتوح است.

سرمربی رم: داگلاس کاستا از پسرم عذرخواهی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از آنجا آغاز شد که در جریان دیدار ساسولو و یوونتوس در رقابتهای سری آ ، بازی‌ای که یوونتوس در آن با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسید داگلاس کاستا در دقایق پایانی بازی با فدریکو دی‌فرانچسکو بازیکن ساسولو و پسر سرمربی رم درگیری پیدا کرد. درگیری این دو در نهایت با تف کردن کاستا به صورت دی‌فرانچسکو همراه شد. این کار کاستا در ایتالیا با انتقادهای زیادی همراه شد و به خصوص هواداران ساسولو و رم این حرکت را توهین به باشگاه های خود دانسته و در  شبکه‌های اجتماعی کمپین‌های زیادی برای محرومیت کاستا به راه انداختند.


اما دی‌فرانچسکوی پدر درباره‌ی این اتفاق گفت:" فدریکو پسر من، بازیکن بزرگی است و من به او افتخار می‌کنم. جالب اینجا است که بعد از این همه حرف و حدیث و محکومیت‌های همه‌جانبه هنوز کسی از پسر من عذرخواهی نکرده. عذرخواهی‌ای که حق او است. من از این بابت واقعاً متاسف و ناراحت هستم. جالب اینجا است که هواداران یوونتوس بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی جای قربانی و خاطی را عوض کرده‌اند و آش آنقدر شور شده که من و پسرم را به مرگ تهدید کرده‌اند. واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم".

دیدگاه‌ها