کد خبر : 1554967 | 28 شهریور 1397 ساعت 13:24 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه هواداران لیورپول به نیمار: چطوری پیشگو؟!

نیمار، ستاره‌ی پاری سن ژرمن در اوایل ماه جاری میلادی پیش‌بینی کرده بود که منچسترسیتی امسال قهرمان لیگ برتر انگلیس بوده و یونایتد و چلسی رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی دیروز لیورپول و PSG هواداران قرمزپوش لیورپولی نشان دادند که پیش‌بینی نیمار را فراموش نکرده‌اند و چه فرصتی بهتر از پیروزی بر نیمار و یارانش، برای یادآوری این پیش‌بینی به او و تمسخر آقای ابرستاره به خاطر نادیده گرفتن قرمزهای لیورپول در کورس صدرنشینی لیگ برتر.


چیزی که هواداران لیورپول را از نیمار به شدت عصبانی کرده بود و باعث شده بود پیش‌بینی معروف او را تا امروز فراموش نکنند اما آخرین جمله‌ی نیمار بود. نیمار بعد از معرفی سه تیم اول لیگ برتر از دید خود، در مصاحبه با یک خبرنگار فرانسوی مکث کوتاهی کرده و ادامه داده بود:" تیم چهارم هم تاتنهام است نه  لیورپول".


در میان موج بزرگی که هواداران لیورپول بعد از پیروزی 3-2 بر پاری سن ژرمن در شبکه‌های اجتماعی به  راه انداختند بخش بزرگی از توییت‌ها و پستهای اینستاگرامی به یادآوری پیش‌بینی نیمار به او اختصاص داشت. حتی اکانت‌های گروه‌های رسمی و شبه‌رسمی هواداران لیورپول هم با انتشار عکسهایی از نیمار به حالتی تمسخرآمیز پیروزی 3-2 تیم‌شان بر او و یارانش را به رخ آقای ستاره کشیده بودند و از او خواسته بودند دیگر در حوزه‌ی پیش‌بینی فوتبال طبع‌آزمایی نکند.

 

1337634

 

1337633

 

دیدگاه‌ها