کد خبر : 1555084 | 29 شهریور 1397 ساعت 09:33 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌فرانچسکو:

اگر هوادار رئال بودم، نگران غیبت رونالدو نمی‌شدم

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم، پس از شکست 3-0 تیمش مقابل رئال مادرید مدعی شد که اگر او هوادار رئال بود، نگران جدایی رونالدو نمی‌شد.

اگر هوادار رئال بودم، نگران غیبت رونالدو نمی‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته با گل‌های ایسکو، گرت بیل و ماریانو دیاز، موفق شد به پیروزی برسد و اولین بازی اش پس از جدایی رونالدو در چمپیونزلیگ را با موفقیت به پایان برساند. پس از بازی، دی فرانچسکو، سرمربی رم به تمجید از شاگردان لوپتگی پرداخت.

 

او گفت:" اگر من هوادار رئال بودم، نگران جدایی رونالدو نمی‌شدم. من انتظار داشتم که آنها انقدر خوب باشند. این موضوع را در بازی‌های زیادی نشان داده بودند. پس از ترک رونالدو، آنها بازیکنان بزرگی در سطح رونالدو دارند که بتوانند قهرمان شوند."

 

 

1337794

 

 

درخشش لوکا مودریچ در دیدار شب گذشته به حدی بود که حتی سرمربی ایتالیایی نیز او را شایسته توپ طلا دانست. دی فرانچسکو ادامه داد:" هواداران برنابئو می‌خواهند یک رئالی توپ طلا را ببرد. فکر می‌کنم مودریچ هم در باشگاه و هم تیم ملی اش نشان داده که شایسته این عنوان است. عملکرد او در جام جهانی استثنایی بود. با این حال در رئال بازیکنان زیادی هستند که شایسته این عنوان هستند."

 

دی فرانچسکو درباره تاکتیک‌های تیمش گفت:" پیش از بازی شما می‌گفتید که تیم من تغییری نکرده و حالا می‌گویید خیلی تغییرات داشتیم. ما 3-3-4 بازی کردیم و با ترکیبی متفاوت در این بازی ظاهر شدیم. حالا مهمترین چیز این است که با این سیستم ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها