کد خبر : 1555122 | 29 شهریور 1397 ساعت 14:02 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی و تاباتا روی پوستر های ال‌کلاسیکوی قطر (عکس)

شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه یکی از مهمترین مسابقات باشگاهی این کشور به نام ال کلاسیکوی قطر برگزار می شود.

به گزارش" ورزش سه" لیگ فوتبال قطر بعد از پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور دو نماینده این کشور در مسابقات پیگیری می شود و در این هفته یکی از مهم ترین مسابقات فصل برگزار می شود. بازی میان دو تیم پرطرفدار و قدیمی قطر یعنی الریان و السد انجام خواهد شد که به ال کلاسیکوی قطر معروف است. در همین رابطه پوستر های این بازی که برای اهالی فوتبال در قطر یک بازی جذاب است طراحی شده اند.

 

1337908


این پوسترها در چند مدل طراحی شده اند از جمله پوسترهایی که عکس ژاوی هرناندز اسپانیایی و رودریگو تاباتای برزیلی روی آن نقش بسته است. روی این پوستر همچنین آمار جدال های رودرروی دو تیم نیز ثبت شده از جمله اینکه در 18 تقابل دو تیم السد 10 برد و الریان 4 برد به دست آورده اند و 4 بازی مساوی شده است. ضمن این که السد در جدال های رودررو 31 گل و الریان 20 گل زده اند.

 

1337906


روی دیگر پوستری که برای این بازی طراحی شده عکسی از تاباتا از الریان را در کنار با حسن الهیدوس هافبک شماره 10 السد قرار داده است که مشغول شادی گل هستند. با این وجود ژاوی و تاباتا شایع ترین عکس هایی هستند که برای طراحی این پوستر استفاده شده اند. 

 

1337909


اما یکی از پوسترهای مربوط به این بازی با عکس درشتی از دو مربی طراحی شده است. در یک سو ژوسوالدو فریرا مربی 72 ساله و پرتغالی السد که نزدیک به سه سال است هدایت این تیم را به عهده دارد و در طرف دیگر رودولفو آروابارنا مربی آرژانتینی و 43 ساله الریان که جانشین مایکل لادروپ شده است. او پیش از این مربی تیم الوصل بود و با این تیم در مرحله گروهی مقابل پرسپولیس بازی کرد.

 

1337907

 

دیدگاه‌ها