کد خبر : 1555147 | 29 شهریور 1397 ساعت 16:23 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمام تمرکزمان روی بازی با اندونزی است

چمنیان: اول جام جهانی بعد قهرمانی آسیا

تیم ملی نوجوانان ایران برای حضور در جام ملت های نوجوانان آسیا به کشور مالزی سفر کرده و فردا اولین بازی اش را انجام می دهد.

چمنیان: اول جام جهانی بعد قهرمانی آسیا

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی نوجوانان ایران با مربیگری عباس چمنیان برای حضور در جام ملت های آسیا به کشور مالزی رفته و فردا در اولین بازی به مصاف تیم ملی اندونزی می رود. عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان در رابطه با شرایط این تیم گفت:«مسلما بازی سختی داریم. هر شانزده تیمی که در مسابقات شرکت کرده اند تیم های آماده و تجهیز شده ای هستند و در رده های نوجوانان نمی توان خیلی به نام و سابقه تیم ها توجه کرد.»


او افزود:« این استراتژی همیشه در تیم ملی نوجوانان وجود داشته که همه حریفان را به عنوان حریفانی قدرتمند شناخته و برای همه بازی ها آماده خواهد بود.» چمنیان اضافه کرد:« بازی اول خیلی بازی مهمی است ، گام اول است و نشان دهنده خیلی چیزها از جمله قابلیت ها و توانایی های تیم ها است. ما تیم اندونزی را می شناسیم و با هند و ویتنام هم قبلا بازی کردیم و شناخت کافی از آن ها هم داریم.»


چمنیان گفت:« کار سختی داریم اما با توجه به ظرفیت ها و کاری که کرده ایم امیدوار هستیم و بازی به بازی پیش می رویم تا به اهدافمان برسیم. ما می خواهیم توان فوتبال ایران که بازی زیبا همراه با کسب نتیجه است را نمایش بدهیم و پله پله به هدف هایمان که ابتدا صعود به جام جهانی و هدف دوم کسب قهرمانی برسیم.»


او درباره حریفان تیم ملی گفت:« سخت ترین حریف ما خودمان هستیم و اگر نتوانیم قابلیت های خودمان را نشان دهیم خودمان بزرگترین مانع خواهیم شد. بعد از آن باید تیم های مختلف را شکست دهیم، فعلا تمام تمرکز ما و سخت ترین حریفمان بعد از خودمان تیم اندونزی است.» او اضافه کرد:« به نظر من هر شانزده تیم حاضر در مسابقات شانس قهرمانی دارند.هدف گذاری ما این است که با توجه به ظرفیت بچه ها و آمادگی شان بهترین عملکرد را داشته باشیم. تجربه نشان داده تیم هایی که عملکرد بهتری دارند نتایج بهتری هم می گیرند.»


سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین گفت:« همه چیز اینجا خوب است اما ای کاش زمین تمرین بهتری داشتیم ضمن اینکه فاصله اقامتگاه ما تا زمین تمرین زیاد است و این موضوع ما را اذیت کرده اما باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم و مشکلات را فراموش کنیم. ما برای هدف دیگری به اینجا آمدیم و تمام تمرکزمان را هم روی آن می گذاریم.»

دیدگاه‌ها