کد خبر : 1555181 | 29 شهریور 1397 ساعت 20:13 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جدید توماس مولر در لیگ قهرمانان اروپا

توماس مولر ستاره‌‌ی بایرن مونیخ در دیدار این تیم مقابل بنفیکا در هفته‌ی اول چمپیونز لیگ، صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت.

رکورد جدید توماس مولر در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی بایرن مونیخ در فصل جدید لیگ قهرمانان برای توماس مولر ستاره‌ی ملی‌پوش این تیم اهمیتی ویژه داشت. او در مقابل بنفیکا صدمین بازی خود در رقابتهای چمپیونزلیگ را انجام داد. مولر با ثبت این رکورد نام خود را در جمع بزرگان این رقابتها ماندگار کرد. در آلمان تنها دو فوتبالیست بیشتر از توماس مولر در لیگ قهرمانان به میدان رفته‌اند. 


مولر 29ساله در مقابل بنفیکا از ابتدا به میدان نرفته بود و برخی گمان می‌کردند کوواچ قصد ندارد اجازه دهد او رکورد 100 بازی را در این بازی بشکند ولی مولر در دقیقه‌ی 88 بازی به جای ژاوی مارتنیز به میدان فرستاده شد تا به این رکورد دست یابد. خود مولر امروز در این باره گفت:" من خودم از این رکورد خبر نداشتم درحالیکه معمولاً به آمار و ارقام اهمیت زیادی می‌دهم. ولی خب، اتفاق خیلی جالب و قشنگی بود". 


تنها دو فوتبالیست آلمانی بیشتر از مولر در چمپیونز لیگ به میدان رفته‌اند. فیلیپ لام با 112 بازی و اولیور کان با 103 بازی که هر دو دیگر بازنشسته شده و فرصتی برای بهبود آمار بازیهای‌شان ندارند.

در نتیجه مولر می‌تواند در آینده‌ی نزدیک از هر دوی آنها سبقت گرفته و رکورد بیشترین حضور در چمپیونز لیگ را بین تمام فوتبالیست‌های آلمانی به خود اختصاص دهد. 


ایکر کاسیاس با 167 بازی و کریستیانو رونالدو با 154 بازی در حال حاضر رکوردداران بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

دیدگاه‌ها