کد خبر : 1555219 | 30 شهریور 1397 ساعت 08:34 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف بین توخل و مدیر ورزشی PSG

اختلاف بین سرمربی PSG توماس توخل و مدیر ورزشی این تیم آنترو هنریک این روزها بالا گرفته و به نظر می‌رسد به یکی از مشکلات عمده‌ی باشگاه متمول پاریسی تبدیل شده است.

اختلاف بین توخل و مدیر ورزشی PSG

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های فرانسوی می‌گویند اختلاف این دو مسئول بلندپایه‌ی باشگاه به حدی رسیده که آنها باید دور یک میز نشسته و مشکلات‌شان را حل و فصل کنند چرا که در این صورت اختلاف آنها می‌تواند برای پاری سن ژرمن تبعات سنگینی داشته باشد. توخل گفته بود خط هافبک PSG ضعیف است چرا که هنریک نتوانسته در طول تابستان بازیکنان لازم برای تقویت این خط را به پاریس بیاورد. این در حالی است که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه خود را از جدال بین توخل و هنریک کنار کشیده. 


روزنامه‌ی فرانسوی لو پاریزین فاش کرد که توخل و هنریک دیگر حتی با هم صحبت نمی‌کنند و به عقیده‌ی این روزنامه دخالت نکردن ناصر الخلیفی رئیس باشگاه در قضیه‌ای به این مهمی بسیار عجیب به نظر می‌رسد. 


لو پاریزین می‌گوید در گذشته رسانه‌های فرانسوی خبر داده بودند که هنریک از اقدام الخلیفی برای منصوب کردن توخل به عنوان سرمربی PSG راضی نیست و بعد از آمدن توخل به پاریس، این دو روابط کاری پرتنشی داشته‌اند. واقعیت این است که PSG در طول تابستان چند بازیکن مهم خط میانی خود از جمله تیاگو موتا را از دست داد و جایگزین نکردن بازیکنان جدید به جای این مهره‌های از دست رفته از دیگر عواملی بود که عصبانیت توخل را از مدیریت ورزشی باشگاه به دنبال داشت. 


در واقع در سه ماه تابستان تنها هافبکی که PSG جلب کرد اریک ماکسیم چوپو- موتینگ بود که در آخرین روز از باشگاه استوک به پاریس آمد، آنهم در حالیکه بازیکن آزاد بود. باید دید آیا تنش بین توخل و هنریک ادامه خواهد یافت یا الخلیفی در نهایت پا درمیانی کرده و تنش را از بین خواهد برد. در هر صورت به نظر می‌رسد این تنش در سطوح مدیریتی PSG در هفته‌های آتی برای این تیم بزرگ فرانسوی سم خطرناکی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها