کد خبر : 1555451 | 31 شهریور 1397 ساعت 09:03 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدال غول قرمز آلمان با آبی‌های پرطرفدار

بایرن مونیخ بعد از پشت سر گذاشتن موفق اولین بازی خود در چمپیونز لیگ، در بازگشت به آلمان به گنزل‌کیرشن سفر می‌کند تا با شالکه‌ای دیدار کند که این روزها وضعیت خوبی ندارد.

جدال غول قرمز آلمان با آبی‌های پرطرفدار

به گزارش "ورزش سه"، شالکه که سال گذشته در بوندس‌لیگا عنوان نایب‌قهرمانی را بدست آورد در شروع فصل جدید بسیار ناامیدکننده ظاهر شده و هر سه بازی اول خود در فصل جدید بوندس‌لیگا را با شکست پشت سر گذاشته. با توجه به رکورد شالکه در مقابل بایرن مونیخ و این نکته که آخرین پیروزی آبی‌پوشان در مقابل بایرن به سالها پیش برمی‌گردد به نظر می‌رسد بازی امشب با بایرن هم نتواند برای پشت سر گذاشتن این روزهای سخت به شالکه کمکی بکند.


نیکو کوواچ در کنفرانس خبری پیش از این بازی اعلام کرد که در بایرن مصدومیت جدیدی اتفاق نیفتاده و همه‌ی بازیکنانی که به لیسبون رفته بودند آماده هستند و می‌توانند در مقابل شالکه به میدان بروند.

 

این درحالی است که کینگزلی کومان و کورنتین تولیسو به دلیل مصدومیت‌های جدی مدتها در ترکیب تیم حضور نخواهند داشت و رافینیا هم دست‌کم تا پایان ماه جاری نیمکت‌نشین خواهد بود.


از آنجایی که بازی امشب، بازگشت پیروزمندانه‌ی لئون گورتزکا به گنزل‌کیرشن خواهد بود، به میدان نفرستادن او از ابتدای بازی از طرف نیکو کوواچ اشتباه بزرگی خواهد بود. با توجه به رفتار هواداران شالکه با گورتزکا، زمانی که او هنوز بازیکن شالکه بود، شکی نیست که او امشب نباید از هواداران آبی‌پوش انتظار خوشامدگویی داشته باشد. ولی در عین حال، بازیکنان بایرن مونیخ به فضای استادیوم خانگی شالکه عادت دارند و می‌دانند که در هر صورت، هواداران شالکه از هر بازیکنی که پیراهن بایرن را به تن کرده باشد نفرت دارند.


فیکس بودن توماس مولر در ترکیب بایرن قطعی به نظر می‌رسد چرا که او در بازی لیسبون بخش عمده‌ی بازی را نیمکت‌نشین بوده و چندان خسته نیست. اما درباره‌ی ورود لواندوفسکی، خامس و آرین روبن از ابتدا به میدان شک و شبهه وجود دارد چرا که آنها در دو سه بازی اخیر دقایق زیادی در میدان بوده‌اند و بسیار خسته هستند. کوواچ هم نشان داده که به چرخش بازیکنان در ترکیب اهمیت زیادی می‌دهد و بر عکس آنچلوتی به استفاده از یک ترکیب ثابت معتقد نیست.

 

1338303

 

دیدگاه‌ها