کد خبر : 1555463 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:11 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب؛ یک گل و سه گلزن! (عکس)

سپاهان در شرایطی موفق شد اولین برد خانگی این فصل لیگ برتر را در نقش جهان جشن بگیرد که زننده گل دوم این تیم هنوز به صورت کامل مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی روی پاس بحیرایی فرار دیدنی انجام داد که ضربه چیپ اما آرام این بازیکن با عبور از روی دستان دروازه بان فولاد در دهانه دروازه با دخالت مدافعان اهوازی همین طور سعید آقایی مواجه شد، صحنه ای که باعث شد بعد از ورود توپ به دروازه فولاد ابهام فراوانی در خصوص این که در نهایت ضربه آخر را چه بازیکنی به توپ زده است، رقم بخورد.


تصاویر آهسته نشان می دهد توپی که مهرداد محمدی با ضربه چیپ از روی دستان احسان مرادیان به سمت دروازه فرستاد  در آخرین لحظه با تاثیر گذاری یکی از بازیکنانی که توپ را مشایعت می کردند زاویه اش تغییر و به شکلی دیگر تور دروازه را لمس کرده است که همین اتفاق این شائبه را به وجود آورد که ایوب والی کاپیتان فولادی ها یا سعید آقایی دفاع چپ سپاهان ضربه آخر را به توپ زده اند تا زاویه ورود آن کاملا به نسبت ضربه مهرداد محمدی تغییر کند.

 

1338315


سوای از این که داور یا ناظر بازی گل را به نام چه بازیکنی ثبت کرده باشند تماشای تصاویر آهسته از زوایای مختلف تلویزیونی همین طور تصاویری که عکاسان ثبت کرده اند می تواند این گمانه زنی را تقویت کند که گل دوم سپاهان به فولاد نه تنها به نام مهرداد محمدی ثبت نخواهد شد بلکه می تواند یک گل به خودی به آمار گل به خودی های لیگ هجدهم توسط ایوب والی کاپیتان فولاد اضافه کند.


به هر شکل ممکن جدال جذاب و دیدنی فولادی های لیگ برتر با یک صحنه جالب و عجیب در نیمه اول توام بود آن هم این که حاضران و بینندگان تلویزیونی شاهد گلی بودند که سه گلزن داشت! صحنه ای که در نهایت برای تشخیص گلزن اصلی باید کنکاش های بسیار زیادی صورت بگیرد.

 

1338319

 

دیدگاه‌ها