کد خبر : 1555465 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:16 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن به زودی به مشکل برخواهد خورد؟

کوواچ و مشکل بزرگ مصدومیت‌های آغاز فصل

بزرگترین مشکل نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ در شروع اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم مصدومیت چند بازیکن مهم و تاثیرگذار ترکیب غول باواریایی است.

کوواچ و مشکل بزرگ مصدومیت‌های آغاز فصل

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌هایی که باعث شده کوواچ در پست وینگر هجومی و همینطور در پست دفاع راست و چپ با کمبود بازیکن مواجه باشد. این که سرمربی بایرن چطور می‌تواند بر معضلات تاکتیکی ناشی از این مصدومیت‌ها غلبه کند سوالی است که خبرنگاران آلمانی در روزهای اخیر بارها از کوواچ پرسیده‌اند. 


استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان تا کنون روش اصلی کوواچ بوده و او بارها اعلام کرده که با به میدان فرستادن چرخشی بازیکنان سعی می‌کند در هر بازی تیمی سرحال و آماده را روانه‌ی زمین کند. آخرین شگفتی کوواچ به میدان فرستادن رناتو سانچز در دیدار با تیم سابقش بنفیکا به جای تیاگو آلکانتارا بود. کوواچ در بازی با بنفیکا همچنین به لئون گورتزکا استراحت داد تا برای بازی امشب مقابل شالکه آماده باشد. سانچز در اولین بازی فصل خود نمایش خوبی داشت تا نشان دهد کوواچ بازیکنان خود را به خوبی می‌شناسد. 


 کوواچ پیش از بازی با شالکه در این باره گفت:" خیلی‌ها فکر می‌کنند مربی‌ها هم مثل بقیه کنار زمین می‌ایستند و بازی‌ را تماشا می‌کنند. ولی نه تنها من، بلکه کل اعضای کادر فنی باید لحظه به لحظه‌ی بازی را با دقت بسیار زیاد زیر نظر داشته باشیم، مثل شطرنج‌باز به حرکات بعدی فکر کنیم و برای بازیکنان‌مان برنامه در ذهن داشته باشیم. ما باید در تیم تعادل بوجود بیاوریم. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد قبول کند که خسته شده است. ولی برای ما تنها چیزی که اهمیت دارد موفقیت تیم است. در بایرن همه‌ی بازیکنان باید به میدان بروند و بازی کنند". 

 

1338318


کوواچ برای مثال به نمایش عالی خامس رودریگز در بازی مقابل بنفیکا اشاره کرد و گفت:" خامس فوتبالیست بی‌نظیری است و می‌تواند در مقابل دروازه‌ی حریف همه کار بکند. اگر دقت کرده باشید خامس در مقابل بنفیکا در کارهای دفاعی هم عالی بازی کرد". 


کوواچ در پاسخ به سوالی درباره‌ی بعضی انتقادهایی که از او شده گفت:" من مطالب روزنامه‌ها را نمی‌خوانم. واقعیت این است که ما حتی ممکن است بعضی بازی‌ها را ببازیم ولی من به این چیزها فکر نمی‌کنم. من همان کوواچی هستم که در فرانکفورت مربی‌گری می‌کرد. ولی حالا که به بایرن آمده‌ام نوع نگاه‌ها به من عوض شده. واقعیت این است".

دیدگاه‌ها