کد خبر : 1555470 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:27 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

فقط منم که اینطور گل می زنم - زلاتان !

زلاتان ابراهیموویچ ستاره‌ی بزرگ فوتبال با اشاره به 500 گلی که در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده به منتقدینی حمله کرد که در اولین روزهای فوتبال او معتقد بودند قادر به گلزنی نیست.

فقط منم که اینطور گل می زنم - زلاتان !

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سوئدی محبوب دنیای فوتبال هفته‌ی گذشته در جریان شکست تیمش لس‌آنجلس گلکسی در مقابل تورنتو، در رقابتهای لیگ MLS آمریکا، با یک حرکت آکروباتیک گل زیبایی به ثمر رساند تا تعداد کل گلهای خود در دوران حرفه‌ایش را به عدد 500 برساند.


زلاتان در زندگی فوتبالی پرافتخارش بازی در باشگاه‌های بزرگی مثل پاری سن ژرمن، اینتر، بارسلونا و منچستریونایتد را تجربه کرده و این روزها به نظر می‌رسد برای پشت سر گذاشتن آخرین روزهای فوتبال حرفه‌ای خود همچون تعداد دیگری از اسطوره‌های باسابقه‌ی دنیای فوتبال راهی آمریکا شده است.


ابراهیمویچ 36ساله بعد از به ثمر رساندن پانصدمین گل خود، به منتقدینی اشاره کرد که در اولین روزهای فوتبال او انگشت اتهام را به سمت زلاتان نشانه گرفته و می‌گفتند این پسر شم گلزنی ندارد و قادر به گلزنی نیست. زلاتان حالا با لبخندی می‌گوید به آنها ثابت کرده که  چقدر در اشتباه بوده‌اند.


زلاتان به خبرنگاران گفت:" من این شانس را داشتم که برای بزرگترین باشگاه‌های دنیا بازی کنم. من با بهترین فوتبالیست‌های دنیا و مقابل بهترین فوتبالیست‌های دنیا بازی کرده‌ام و این تعداد گل زده‌ام. جالب اینجا است که وقتی تازه فوتبال را شروع کرده بودم یک عده می‌گفتند این پسر فوتبالیست خوبی است ولی شم گلزنی ندارد و نمی‌تواند گل بزند. این رکورد را به همه‌ی آنها تقدیم می‌کنم. ظاهراً من بلدم گل بزنم چون تعداد گلهایم به عدد 500 رسیده. رسیدن به این رکورد در فوتبال واقعاً فوق‌العاده است".


ابراهیموویچ در ادامه، همانطور که از او انتظار می‌رود، به خبرنگاران گفت گلهایی مثل آخرین گلش به تورنتو را هیچکس دیگری نمی‌تواند به ثمر برساند. زلاتان گفت:" آخرین گلی که زدم و شما شاهد بودید، دیگر هیچوقت تکرارشدنی نیست. فقط من هستم که می‌توانم چنین گلی بزنم".


لس‌آنجلس گلکسی فردا در ادامه‌ی لیگ MLS به مصاف سیاتل ساوندرز خواهد رفت که در حال حاضر در جدول لیگ شش امتیاز بیشتر از گلکسی دارد و زلاتان امیدوار است در این بازی بتواند رکورد گلزنی خود را بهبود ببخشد.

 

دیدگاه‌ها