کد خبر : 1555475 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:39 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نورپردازی ویژه‌ی آلیانس برای میزبانی جام ملتها

مسئولین استادیوم آلیانس آره‌نای مونیخ، استادیوم خانگی بایرن اعلام کردند با هدف کمک به پیروزی آلمان در رقابت برای کسب میزبانی رقابتهای یورو 2024 در بازی‌های آینده‌ی بایرن نمای بیرونی ورزشگاه را نورپردازی خواهند کرد.

نورپردازی ویژه‌ی آلیانس برای میزبانی جام ملتها

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه و آلمان برای بدست آوردن امتیاز میزبانی جام ملتهای اروپای 2024 تلاش زیادی کرده‌اند و تکلیف کشور میزبان تا چند روز دیگر از سوی یوفا مشخص خواهد شد. بایرن مونیخ از مدتها پیش به تیم نامزدی میزبانی آلمان کمک‌های زیادی کرده و فیلیپ لام ستاره‌ی سابق این باشگاه سفیر آلمان در مذاکرات با یوفا بوده است.


حالا وبسایت باشگاه بایرن مونیخ با انتشار مطلبی از سوی مسئولین استادیوم خانگی‌اش، آلیانس آره‌نا اعلام کرد:" به دلیل حمایت از درخواست میزبانی آلمان برای جام ملتهای 2024 نمای بیرونی استادیوم آلیانس آره‌نا در دو بازی بعدی بایرن مونیخ به صورت ویژه نورپردازی خواهد شد. با اینکه بایرن روز شنبه در زمین شالکه به میدان می‌رود ولی استادیوم آلیانس آره‌نا در مونیخ خواهد درخشید و در بازی بعدی مقابل آوگسبورگ هم همه شاهد یک نورپردازی و نورافشانی ویژه در آلیانس خواهند بود".


باشگاه بایرن مونیخ هم اعلام کرد:" علاوه بر اقدامات ورزشگاه آلیانس، در بازی‌های بعدی نماد جام ملتهای 2024 روی آستین بازیکنان بایرن مونیخ و داوران حک خواهد شد. از این گذشته همه‌ی تیم‌های بایرن مونیخ در رده‌های سنی مختلف پیش از شروع بازی‌های خود با پلاکاردی که شعار جام ملتهای 2024 بر روی آن نوشته شده عکس خواهند گرفت".


جام ملتهای اروپا آخرین بار در سال 1988 در آلمان برگزار شده و جامعه‌ی فوتبال آلمان برای برگزاری دوباره‌ی این رقابتها در خاک کشورش بسیج شده است.

 

دیدگاه‌ها