کد خبر : 1555478 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:58 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

او می‌خواست بازی را ادامه دهد

ماجرای کمک داور جوانمرد بازی آبادان

بازی صعت نفت و پیکان در حالی که در آخرین دقایق به نفع تیم پیکان در جریان بود به واسطه حضور چند تماشاگر در زمین و سنگ پرانی توسط داور نیمه کاره به پایان رسید.

ماجرای کمک داور جوانمرد بازی آبادان

به گزارش" ورزش سه" بازی حساس دوتیم صنعت نفت و پیکان شب گذشته در ورزشگاه تختی آبادان به جنجال کشیده شد و بهانه این جنجال مشکلات داوری بود. در این بازی البته چند صحنه بحث برانگیز وجود داشت اما دلیل کافی برای سنگ زدن به بازیکنان و مجروح کردن داور مسابقه یا ورود تماشاگران به زمین نبود چرا که همانطور که دیده ایم در بزرگترین رقابت های فوتبال جهان هم مشکلات داوری وجود دارد و هیچ تماشاگری حق اعتراض به این شکل را ندارد.


این درحالی است که اگر صحنه های بحث برانگیز داوری این بازی را نگاه کنیم در آن ها یک گل تیم پیکان وجود دارد که پیکانی ها معتقد هستند داور به اشتباه هند فراز امامعلی را گرفته است.


با این وصف اعتراض تماشاگران آبادانی به صحنه ای بود که در محوطه جریمه تیم پیکان رخ داد و آبادانی ها معتقد بودند که باید برای صنعت نفت پنالتی بگیرد. در این صحنه تعدادی تماشاگر به داخل زمین آمدند و پلیس چندنفری را هم دستگیر کرد اما چند دقیقه بعد در حالیکه بازی در دقیقه پایانی بود بنیادی فر خطای اوت بازیکن نفت آبادان را گرفت و این بار سنگ پرانی ها جان داور مسابقه و تمامی اعضای داخل زمین را تهدید کرد. یکی از سنگ ها شاید با خوش شانسی به گونه کمک داور مسابقه براتعلی مولوی خورد و او آسیب دید چرا که می توانست حوادث بدتری را هم موجب شود.


نکته جالب اما اینجا است که داور مسابقه بعد از اینکه دچار آسیب دیدگی شد به مسئولان برگزاری گفت که حاضر است در همین شرایط نیز ادامه دهد تا بازی نیمه کاره تمام نشود. این درحالی است که او کاملا در معرض سنگ پرانی تماشاچی ها قرار داشت و کمرش هم با برخورد سنگ آسیب دیده بود.


اما ناظر مسابقه و ناظر داوری و البته موعود بنیادی فر داور بازی در نهایت تصمیم گرفتند تا بازی نیمه کاره به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها