کد خبر : 1555484 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:10 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر رویه مدافع سپاهان؛ پاس گل به جای گلزنی

در هفته های اخیر هر بار سپاهان به یک پیروزی خوب و پر گل دست پیدا می کرد حتما عزت الله پورقاز مدافع میانی این تیم زننده یکی از گل ها بود.

تغییر رویه مدافع سپاهان؛ پاس گل به جای گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفتم این اتفاق دوباره تکرار شد با این تفاوت که در پیروزی 3-1 سپاهان در برابر فولاد عزت الله پورقاز به جای گل زنی این بار در نقش گل ساز ظاهر شد.


گلی که ساسان انصاری در دقیقه 66 به ثمر رساند روی پاس این مدافع پیش تاخته بود که همواره سعی می کند روی پرتاب اوت های بلند خالد شفیعی و هم چنین ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه حریف باشد و برای گلزنی خیز بردارد.


3 گل از عزت الله پورقاز در هفته های سپری شده و هم چنین خلق یک موقعیت گل روزهای تلخ این مدافع در سپاهان به دلیل مصدومیت را جبران کرده و البته این مدافع تلاش می کند با ارایه این بازی های خوب دوباره به اردوی تیم ملی برگردد.


مدافع 31 ساله فوتبال کشورمان پیش از مصدومیت از ناحیه کمر در بازی فصل گذشته با پرسپولیس همواره یکی از دعوت شده ها به اردوی تیم ملی بود و حتی در آخرین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 برابر سوریه برای تیم ملی بازی کرد اما بعد از این دیگر در اردوی تیم ملی حاضر نشد و به خاطر همین مصدومیت جام جهانی 2018 را از دست داد.


عزت الله پورقاز در فصل اخیر در کنار خالد شفیعی یا سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می دادند. در بازی با فولاد سیاوش یزدانی مصدوم بود و خالد شفیعی در کنار عزت الله پورقاز بازی کرد.


جالب اینکه عزت الله پورقاز ابتدای فصل به خاطر رفتاری که در هفته های پایانی فصل گذشته از سوی منصور ابراهیم زاده با او شد می خواست سپاهان را ترک کند که امیر قلعه نویی بعد از برعهده گرفتن هدایت این تیم تصمیم به تمدید قرارداد وی گرفت.

 

دیدگاه‌ها