کد خبر : 1555491 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:27 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گو با ناظرداوری بازی جنجالی صنعت نفت-پیکان

ادامه بازی آبادان در آن شرایط امکان نداشت

بازی صنعت نفت و پیکان در حالی که به سود پیکان در جریان بود با اعتراض شدید هواداران آبادانی و مجروح شدن داور مسابقه نیمه کاره ماند.

ادامه بازی آبادان در آن شرایط امکان نداشت

به گزارش" ورزش سه" بازی شب گذشته آبادان میان صنعت نفت و پیکان توسط سکوهای تختی آبادان به جنجال کشیده شد. یکی از مسایلی که هواداران معترض به بهانه آن شروع به سنگ پرانی کردند برخی صحنه های داوری این مسابقه بود. ایرج نظری داور باسابقه و قدیمی و ناظر داوری این مسابقه که هنوز در آبادان است گفت:« بله من هنوز در آبادان هستم وچند ساعت دیگر به اصفهان می روم. »


او درباره تیم داوری هم گفت:« داوران هم شب گذشته رفتند اما اقای مولوی کمک داور بازی که آسیب دیده بودند امروز صبح از آبادان به اهواز رفت. آن قسمت صورت آقای مولوی که ضربه خورده بود حسابی ورم کرده اما خداراشکر آسیب دیدگی حادی نیست.»


ناظر داوری بازی جنجالی شب گذشته همچنین در این رابطه که کمک داور مسابقه حتی حاضر بوده که با این شرایط بازی را ادامه دهد گفت:« من به عنوان ناظر داوری می دیدم که چند باری داوران سعی کردند بازی را ادامه بدهند. من راستش باید بگویم فضای ورزشگاه چندان فضای مناسبی نبود، گویا در هفته های گذشته هم مشکلاتی روی سکوها وجود داشته که در این مسابقه دیگر به این شکل درآمد. من می گویم حتی اگر مشکل از داوری هم باشد و داور اشتباهات تاثیرگذاری هم بکند نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد.»


نظری اضافه کرد:« روی صحنه ای که تماشاگران اعتراض دارند که پنالتی شده اصلا اتفاقی رخ نداده بود، چند نفر باهم برای زدن توپ پریدن و اصلا هندی اتفاق نیفتاد. ضمن اینکه اگر بخواهیم صحنه ای را برای آنالیز انتخاب کنیم باید گل مردود پیکان را بررسی کنیم ببینیم آیا داور درست سوت زده یانه؟!»


داور قدیمی فوتبال ایران درباره آسیب دیدن کمک داور بازی براتعلی مولوی هم گفت:« آقای مولوی در آن صحنه که خطای اوت را گرفت به درستی عمل کرد . بازیکن نفت آبادان نشسته اوت را انداخت و طبق قانون جدید پرتاب اوت باید ایستاده انجام شود و در غیراینصورت خطا است. متاسفانه تماشاگران از قانون جدید خبر ندارند و فکر می کنند داور اشتباه کرده است.» او افزود:« شرایط ورزشگاه طوری بود که دیگر نمی شد بازی را ادامه داد و شاید اگر ادامه پیدا می کرد اتفاقات بدتری هم رخ می داد. متاسفانه هفته گذشته در انزلی هم اتفاقات مشابهی رخ داد و این دومین هفته متوالی است که یک داور در حین بازی مصدوم می شود.»


نظری با رد اینکه ادامه این بازی برگزار می شود درباره نتیجه این بازی گفت:« نتیجه این بازی را کمیته انضباطی بعد از بررسی تمام شرایط و مدارک اعلام می کند.»

دیدگاه‌ها