کد خبر : 1555492 | 31 شهریور 1397 ساعت 11:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقوی-پدیده؛ جای مهاجری خالی است!

تقابل محمد تقوی با تیم پدیده مشهد در اولین مسابقه ای که به عنوان سرمربی روی نیمکت می نشیند قابل توجه خواهد بود.

تقوی-پدیده؛ جای مهاجری خالی است!

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد تقوی سال گذشته با هیاهوی بسیار به ایران آمد و با باشگاه پدیده مشهد قرارداد امضا کرد. او به عنوان دستیار رضا مهاجری کارش را شروع کرد و تلاش زیادی انجام داد تا این تیم روزهای خوبی را تجربه کند. در میانه راه اما اختلاف هایی که میان مهاجری و تقوی پیش آمد، باعث شد تا تقوی از جمع اعضای تیم مشهدی جدا شود و به خارج از کشور برگردد.


حالا امسال در تراکتورسازی محمد تقوی به عنوان دستیار جان توشاک انتخاب شد و با جدایی این مربی فعلا به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده دارد. تقوی که دانش و اطلاعات خوبی در امر فوتبال دارد، در اولین مسابقه ای که روی نیمکت هدایت تراکتور را برعهده دارد، باید مقابل پدیده قرار بگیرد. تیمی که سال گذشته آن اتفاقات را در آن تجربه کرد و البته امسال رضا مهاجری در پدیده حضور ندارد.


با این حال تقوی انگیزه زیادی دارد تا کارش را در بازی فردا با پدیده به نحو احسن انجام دهد و تیمش به موفقیت برسد. هرچند که تیم مشهدی نیز با هدایت یحیی گل محمدی توانسته در این فصل نتایج خوبی بگیرد و صدرنشین لیگ برتر باشد. هرچند که احتمال دارد مشکلات مالی این تیم بر عملکردش مقابل تراکتورسازی تاثیر گذار باشد.


عکس ها از مصطفی منطقی

 

1338348

دیدگاه‌ها