کد خبر : 1555496 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:53 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره منچستریونایتد، الگوی هافبک چلسی

متئو کواچیچ، هافبک چلسی، پل اسکولز را به عنوان الگوی خود برای یادگیری فوتبال انگلیسی انتخاب کرده است.

اسطوره منچستریونایتد، الگوی هافبک چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کواچیچ با قراردادی قرضی و بدون بند خرید در پایان فصل، از رئال مادرید راهی چلسی شد و به جمع شاگردان مائوریزیو ساری اضافه شد. او سعی دارد سبک زندگی و فوتبال انگلیسی را بیاموزد و از همین رو، در یوتوب دائما در حال تماشای بازی های پل اسکولز است.

 

او در این رابطه گفت:" پل اسکولز فوق العاده بود. من هنوز ویدیو بازی های او را در یوتوب تماشا می‌کنم. گاهی به خانه می‌روم و بازی هایش را می‌بینم تا چیز جدیدی یاد بگیرم. او همه چیز داشت، یک هافبک مدرن بود، گلزنی می‌کرد، خوب دفاع می‌کرد، خوب تکل می‌زد. من از هیچکس تقلید نمی‌کنم ولی دوست دارم اسکولز را تماشا کنم. همچنین دیگر بازیکنان را هم تماشا می‌کنم تا ببینم چطور می‌توانم بهتر از این باشم. بازیکنانی مثل لوکا مودریچ و آندرس اینیستا هم همینطور."

 

 

1338352

 

 

کواچیچ درباره فیکس شدنش در چلسی گفت:" برایم سخت بود زیرا در گذشته کمتر بازی می‌کردم و حالا بیشتر به بازی گرفته می‌شوم. من 18 ساله بودم که به اینتر رفتم و 21 ساله بودم که راهی رئال شدم. شاید کمی سریع این روند طی شد. آلوارو موراتا به من گفت که چلسی هم سطح مادرید است. هواداران همیشه انتظار دارند در اوج آمادگی باشید. من تمام تلاشم را برای آنها انجام خواهم داد."

 

کواچیچ درباره روحیات و ایمانش به خدا گفت:" از وقتی خیلی سن و سال کمی داشتم هر یکشنبه به کلیسا می‌رفتیم و هر روز در خانه دعا می‌کردیم. فکر می‌کنم در روزهایی که اوضاع خوب نبوده، قدرت بسیار زیادی از این موضوع گرفته ام. این قدرت به من وارد می‌شود. کلیسا هنوز بخش مهمی از زندگی من است. همسرم را وقتی 15 ساله بودم در کلیسا دیدم. او عشق اول من بود.

 

بازی کردن در روزهای یکشنبه کمی عجیب است زیرا در کرواسی، در این روز همه به کلیسا می‌روند ولی تا وقتی که بتوان در طول هفته چندین بار به کلیسا رفت، مشکلی نیست."

دیدگاه‌ها