کد خبر : 1555656 | 31 شهریور 1397 ساعت 20:42 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم مرزبان بازی برده را باخت؛

سایپا ۲ نفت مسجد سلیمان 1؛ بازگشت با ۱۰ نفر

تیم فوتبال سایپا در شرایطی که ۱۰ نفره شده بود، موفق شد در نیم دوم از باخت پیروزی بسازد و به رتبه سوم جدول رده بندی برود.

سایپا ۲ نفت مسجد سلیمان 1؛ بازگشت با ۱۰ نفر

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سایپا نیمه اول این مسابقه را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت ولی در نیمه دوم دو تعویض از علی دایی سبب شد تا شرایط علیرغم ۱۰ نفره شدن سایپا تغییر کند. گل اول این بازی در نیمه اول توسط کولیبالی به ثمر رسید؛ گلی که اولین گل مسجد سلیمان در لیگ برتر بود ولی در نیمه دوم دو گل از سلیمانی و اسدی حساب کار را به سود شاگردان دایی تغییر داد تا آنها ۱۳ امتیازی شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه سوم قرار بگیرند. در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان که نمایش خوبی در این دیدار ارائه داد، همچنان سه امتیازی باقی ماند تا چشم به روزهای سخت پیش رو داشته باشد.

 

ورزشگاه پاس قوامین؛ تعداد تماشاگر ۱۰۰

داور : رضا عادل، سعید علی نژادیان، امیرمحمد داودزاده؛ داور چهارم: سید علی میرغفاری

 


ترکیب سایپا

 

محمد منادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری (۴۶ سلیمانی)، آرش رضاوند، مهدی ترابی ( ۵۴ امین حاج محمدی)، رضا اسدی، امید خالدی، معین عباسیان ( ۴۵ علی دشتی)، آرمان رمضانی.
سرمربی: علی دایی



ترکیب نفت مسجد سلیمان

 

میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، پیمان میری ( ۶۵ فرشاد جانفزا)، محمود قائد رحمتی( ۶۶ صادق صادقی)، حسین دوستدار، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده ( ۷۷ اکبر آفاقی).
سرمربی: علیرضا مرزبان

 

کارت زرد:


علیرضا علیزاده دقیقه ۱۵ مسجد سلیمان

مهرداد کفشگری دقیقه ۳۷ سایپا

علی دشتی دقیقه ۵۶ سایپا

حکیم نصاری دقیقه ۶۸ مسجدسلیمان

رضا اسدی دقیقه ۹۰ سایپا

 

اخراج:

 

سارفو(46)

 

شرح گل


نفت مسجد سلیمان (۱-۰): در دقیقه ۳۸ ارسال محمود قائدرحمتی از سمت چپ خط دفاعی سایپا با دفع ناقص مدافعین همراه شد تا کولیبالی از راه برسد و‌با یک ضربه روی پا نزدیک شش قدم اولین گل نفت مسجد سلیمان را در لیگ به ثمر برساند.


سایپا ( ۱-۱): دقیقه ۶۳ ارسال مستقیم حاج محمدی از خط دفاعی در محوطه جریمه با ضربه سر آرمان رمضانی به سلیمانی رسید و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پای راست گل تساوی را ثبت کرد.

 

سایپا (۲-۱): ارسال دقیق کرنر از آرش رضاوند با ضربه سر زیبای اسدی به گوشه دروازه رفت.

 

شرح بازی


در این نیمه علیرغم اینکه سایپا میزبان بود نمایش شاگردان علی دایی بهتر بود و سفیدپوشان نفت مسجد سلیمان موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خود ایجاد کردند تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی که چند بار در موقعیت های خوب شانس خودشان را امتحان کرده بودند، به گل برتری رسیدند. در ادامه تیم سایپا تلاش بیشتری داشت و توسط مهدی ترابی می توانست به گل برتری برسد ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد تا در انتظار نیمه دوم باشیم.

 

در این نیمه علیرغم اینکه سایپا میزبان بود نمایش شاگردان علی دایی بهتر بود و سفیدپوشان نفت مسجد سلیمان موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خود ایجاد کردند تا اینکه روی یک ضربه ایستگاهی که چند بار در موقعیت های خوب شانس خودشان را امتحان کرده بودند، به گل برتری رسیدند. در ادامه تیم سایپا تلاش بیشتری داشت و توسط مهدی ترابی می توانست به گل برتری برسد ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد تا در انتظار نیمه دوم باشیم. در نیمه دوم با دو تعویضی که دایی انجام داد، روی به بازی هوایی آورد و موفق شد  با همین شیوه نتیجه بازی را برگرداند. پس از گل دوم سایپا شاهد بازی سریعی از سوی هر دو تیم بودیم و‌موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد شد که البته با بی دقتی مهاجمین راه به جایی نبرد تا این مسابقه علیرغم اینکه سایپا در نیمه دوم ۱۰ نفره شده بود با برتری این تیم خاتمه یابد.

 

اتفاق ویژه


نفت مسجد سلیمان در این مسابقه پس از ۴۸۷ دقیقه موفق به گلزنی در لیگ‌برتر شد.

 

بهترین بازیکن


منادی دروازه بان تیم سایپا یک بار دیگر‌ در این مسابقه نشان داد چرا دایی جایگاه اول تیم در خط دروازه را به او داده؛ واکنش های این دروازه بان یکی از دلایل بازگشت شاگردان دایی به بازی بود.

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه ۱۲: شوت پیمان میری از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.
  • دقیقه ۱۴: پاس در عمق شریفات برای میری با ضربه این بازیکن به سمت دروازه زده شد که منادی این توپ را در اختیار گرفت.
  • دقیقه ۴۵: شوت مهدی ترابی به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.
  • دقیقه ۴۸: شوت قائدرحمتی از روی ضربه ایستگاهی در اختیار منادی قرار گرفت.
  • دقیقه ۵۸: شوت میری از پشت محوطه جریمه آرام بود و در اختیار منادی قرار گرفت.
  • دقیقه ۶۹: کار تیمی مسجد سلیمانی ها شریفات را در موقعیت تک به تک با منادی قرار داد ولی گلر سایپا با واکنشی به موقع از گل شدن توپ جلوگیری کرد.
  • دقیقه ۷۵: شوت والی رضاوند با فاصله کمی راهی اوت شد.

 

1338576

 

حواشی:

 

* بازیکنان تیم فوتبال سایپا و علی دایی پس از اخراج مستقیم سارفو‌ به تصمیم داور اعتراض دارند.

* پس از علی دایی اینبار  نوبت به مرزبان رسید تا به عملکرد داوری اعتراض کند.

* داور ۵ دقیقه وقت تلف شده برای این مسابقه در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها