کد خبر : 1555847 | 01 مهر 1397 ساعت 11:21 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدارک روسای فدراسیون ها باید بررسی شود

آخرین توضیحات وزارتخانه درباره بازنشسته ها

رییس دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت:‌ فعلا نمی توانیم بگوییم کدام یک از روسای فدراسیون ها بازنشسته هستند یا خیر.

آخرین توضیحات وزارتخانه درباره بازنشسته ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته ها در سمت های دولتی و فرصت ۲ ماهه به دستگاه ها برای اجرای این قانون گمانه زنی های زیادی در حوزه ورزش صورت گرفته است، یکی از مسئولان وزارت ورزش معتقد است باید بررسی های دقیقی در این باره صورت بگیرد.


روز گذشته اظهارنظری از شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها منتشر شد که طبق آن چند رییس فدراسیون از جمله مسعود سلیمانی، ناصر پورعلی فرد و احمد ضیایی را استثنا عنوان کرده بود.


با این حال وقتی امروز با خودش تماس گرفتیم، این موضوع را رد کرد. اسبقیان در این باره به "ورزش سه" می گوید: «من کسی را استثنا نکردم و این اظهارنظر درست منتشر نشده است. من هر کجا حرف زدم، درباره شخصی صحبت نکردم. نمی توانم بگویم این دوستان جزو بازنشسته ها هستند یا خیر.»


وی درباره اینکه وزارت ورزش در حال حاضر مدیران بازنشسته را دقیقا شناسایی کرده، می افزاید: «باید مدارک این افراد دقیقا بررسی شود. شاید برخی مدارک جدیدی هم ارائه دهند و آنها نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد. فکر می کنم در یکی، ۲ هفته آینده تکلیف روسای بازنشسته مشخص شود. آنهایی که از صندوق بازنشستگی حقوق می گیرند، جزو بازنشسته ها به شمار می روند.»

دیدگاه‌ها