کد خبر : 1556250 | 02 مهر 1397 ساعت 16:02 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

216امین شادی گل سرمربی کروات علیه اتهام بزرگ

برانکو بیست‌ و چهارمین گلزن تیمش را شناخت

آدام همتی تبدیل به بیست و چهارمین بازیکنی شد که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ موفق به گلزنی شد.

برانکو بیست‌ و چهارمین گلزن تیمش را شناخت

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان پرسپولیس که پیش از بازی شب گذشته بیشتر به موضوع نسبت فامیلی با سعید راد و ماجرای حضورش در این تیم شناخته می‌شد، موفق شد تبدیل به بیست و چهارمین گلزن ترکیب پرسپولیس شود.


سرمربی کروات سرخپوشان که چهارمین فصل حضورش روی نیمکت سرخپوشان را پشت سر می‌گذارد، تاکنون 216 بار موفق به برگزاری جشن گل در کنار نیمکت تیمش شده است. برخی از آنها همچون گل گادوین منشا به الدحیل قطر و البته گل شب گذشته آدام همتی برای او مسلما خاطره‌انگیزتر خواهد بود.


آدام همتی، مهاجم جوان سرخپوشان که در این فصل و در تمرینات بیشتر روی نقش تکنیکی و حضورش در فاز تهاجمی و دفاعی سمت راست کار شده بود، در این بازی موفق شد برانکو را بابت اعتمادش به او سرفراز کند. سرمربی کروات سرخپوشان پیش از این بابت جذب این بازیکن گمنام و بدون کارنامه به شدت تحت فشار قرار داشت اما همواره با اعتماد بزرگ نسبت به او یاد می‌کرد.

 

1339018


در نهایت هم این بازیکن موفق شد 216امین گل دوران حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس را به نام خود کند و تبدیل به بیست و چهارمین گلزن تیم نیز در حضور این مربی کروات شود.


در لیست بازیکنانی که برای تیم پرسپولیس در دوران سرمربیگری برانکو گل زده‌اند، مهدی طارمی با 48 گل در صدر قرار دارد و بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود. علی علیپور نیز که مورد اعتماد سرمربی کروات قرار دارد و فصل گذشته نیز موفق به کسب عنوان آقای گلی شد با 39 گل در رده دوم جا گرفته است. کاپیتان فقید سرخپوشان نیز اولین بازیکنی بود که با حضور برانکو ایوانکوویچ موفق به ثبت گل برای پرسپولیس شد.


در رده سوم نیز دیگر بازیکنی قرار دارد که در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شد و راهی لیگ لهستان شد. فرشاد احمدزاده با 15 گل زده در این فصل از جمع پرسپولیس جدا شد تا نتواند به آمار خود اضافه کند. گادوین منشا نیز که دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد اکنون 14 گل به ثمر رسانده و شانس زیادی برای صعود به رده سوم گلزنان برتر دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ داراست.
در رده پنجم این جدول کمال کامیابی نیا قرار دارد، هافبک دفاعی پرسپولیس که 12 گل برای سرخپوشان به ثمر رسانده اکنون با نیمکت نشینی در جدال برابر سپیدرود بدون نگرانی بابت محرومیت در دربی حاضر خواهد شد.


رامین رضاییان که علیرغم حضور در پست دفاع راست، سابقه موفقی در ثبت گل و پاس گل در تیم برانکو داشت، با توجه به خصوصیات اخلاقی عجیبش در نهایت از لیست این تیم کنار رفت اما با 9 گل زده یکی از برترین گلزنان دوره مربیگری سرمربی کروات سرخپوشان محسوب می‌شود. امید عالیشاه نیز که در این فصل به جمع سرخپوشان بازگشته و هنوز موفق به ثبت گل برای این تیم نشده با 9 گل زده آماری مشابه رضاییان از آن خود کرده و این فرصت را دارد تا در طول فصل به تعداد آن بیفزاید.


وحید امیری که اکنون راهی سوپرلیگ ترکیه شده است با 9 گل زده در کنار این دو بازیکن قرار دارد و تنها در صورتی که به جمع این تیم بازگردد و در آن زمان برانکو همچنان روی نیمکت حاضر باشد، قادر به افزایش این تعداد گل خواهد بود.


جری بنگستون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس که سابقه گلزنی به شکلی عجیب در دربی را در کارنامه دارد، با هشت گل زده در رده نهم قرار دارد. مدافع پرسپولیس نیز با 5 گل زده آمار جالبی را از آن خود کرده است. خلیل زاده که دومین فصل خود در ترکیب پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد این آمار جالب را از آن خود کرده و باید دید چه زمانی موفق به ثبت ششمین گل خود خواهد شد. در کنار این بازیکن هم سیامک نعمتی با 5 گل زده قرار دارد. سروش رفیعی نیز که تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت و در نیم فصل آتی بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت با 4 گل زده در کنار احمد نوراللهی و محسن مسلمان با همین تعداد گل قرار دارد.


در رده پانزدهم برترین گلزنان دوران حضور برانکو، سیدجلال حسینی قرار دارد. بازیکنی که با سه گل حساس و جالب توجه نام خود را در بین سیاهه این لیست قرار داده است. او برابر استقلال، الجزیره امارات و الدحیل قطر برای پرسپولیس گل زده است.


هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان دو گل به نام خود کرده و محمد انصاری نیز با همین تعداد در کنار این بازیکن قرار دارد. در نهایت هم حسین ماهینی، ولادیمیر پریمیوف، تادئو، شایان مصلح و آدام همتی قرار دارد.


در دوره حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس 7 گل نیز از سوی بازیکنان حریف به ثمر رسیده تا 7 گل به خودی نیز در دوران حضور این مربی به نام سرخپوشان شود.

 

1338994

دیدگاه‌ها