کد خبر : 1556290 | 02 مهر 1397 ساعت 18:19 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره روی غلتک برد می‌افتیم

مهدی‌خانی: تراکتورسازی از دست ما گریخت

هافبک ملی‌پوش پدیده می گوید اگرچه که تراکتورسازی تیم بسیار خوب و قابل احترامی بود اما متاسفانه از دست پدیده گریخت.

مهدی‌خانی: تراکتورسازی از دست ما گریخت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌خانی هافبک ملی‌پوش امید پدیده پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: هر کس این بازی را تماشا کرد لذت برد چراکه در یک سو بازیکنان صاحب نام و غالبا ملی‌پوش تراکتور و در سوی دیگر بازیکنان باتجربه و جوان پدیده صحنه‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند که یک فوتبال سطح بالا و تمام عیار بود.


وی افزود: بازیکنان ما مطابق خواست کادر فنی به بهترین شکل از پس وظایف خود برآمدند و اگر با این بازی غیرتمندانه، قدری هم خوش شانس بودیم تراکتورسازی با امتیاز مشهد را ترک نمی‌کرد.


هافبک پدیده که دقایق پایانی این بازی وارد زمین شد، تاکید کرد: بازیکنان ما خصوصا جوانتر برای آقا یحیی سر می‌دهند چراکه ایشان استاد بازی گرفتن از جوانترها است. در کنار آن بازیکنان باتجربه تیم هم به جوانترها کمک می‌کنند تا این شود که تیم پدیده امسال یک تیم ستاره شده و خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.


مهدی‌خانی با بیان اینکه با حل شدن مشکلات مالی، پدیده متفاوت‌تر ظاهر خواهد شد، یادآور شد: مدیران باشگاه تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته‌اند و انشاالله هر چه زودتر شرایطی پیش بیاید که تیم ما دغدغه اینچنینی نداشته باشد. مطمئن باشید ما دوباره روی غلتک برد خواهیم افتاد.

دیدگاه‌ها