کد خبر : 1556408 | 03 مهر 1397 ساعت 10:59 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش موشک به مراسم The BEST

مهدوی کیا: مودریچ 40 روزه ساخته نمی‌شود!

پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس با انتشار توییتی ضمن تمجید از لوکا مودریچ با کنایه گفت که چنین بازیکنی 40 روزه ساخته نمی شود!

به گزارش "ورزش سه"، از ماه ها پیش ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، مسی و البته لوکا مودریچ وارد فوتبال ایران شدند و سرمربی تیم ملی و پرسپولیس، در صحبت هایشان از آن ها استفاده کردند. در ابتدا برانکو گفت اگر کی روش 40 روزه بتواند بازیکنانم را تبدیل به کریستیانو رونالدو کند، در لیگ قهرمانان از آن ها استفاده نمی کنم و در اختیار تیم ملی قرار می دهم. سپس کی روش گفت: 40 روزه رونالدو نه ولی مودریچ می سازم.

 

این نقل قول کی روش در طول جام جهانی و با درخشش ستاره تیم ملی کرواسی بارها دست به دست شد و حالا به واسطه انتخاب لوکا مودریچ به عنوان برترین بازیکن جهان، این نقل قول بسیار شنیده می شود.

 

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران در توییتر نظرش را درباره این موضوع این چنین نوشت: یک بازیکن ریزاندام دیگر به مانند مسى بهترین بازیکن جهان شد. هوش بالا، تکنیک ناب،چابکى و دوندگى مودریچ ثابت کرد،بدون داشتن اندام درشت هم میتوان بهترین بود. بازیکنى که نه در طول چهل روز،بلکه در طول چندین سال آموزش صحیح در سیستم بازیکنساز یوگسلاوى سابق، در کنار بزرگان فوتبال ایستاد.

 

توییت مهدی مهدوی کیا که یکی از پرطرفدارترین فوتبالی های توییتر است، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

 

1339515

دیدگاه‌ها