کد خبر : 1556417 | 03 مهر 1397 ساعت 11:23 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن به دنبال یک دروازه‌بان دیگر

رقیب مانوئل نویر از بنفیکا می‌آید؟

بایرن مونیخ برای جذب اودیسئاس ولاخودیموس دروازه‌بان بنفیکا که در فصل جدید رقابتهای باشگاهی اروپا نمایش درخشانی داشته ابراز تمایل کرده و این درحالی است که چند باشگاه بزرگ دیگر اروپایی هم او را به فهرست هدفهای آینده‌ی خود اضافه کرده‌اند.

رقیب مانوئل نویر از بنفیکا می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی از تمایل بایرن برای جذب دروازه‌بان شوت‌گیر بنفیکا خبر دادند، کسی که در جریان فصل نقل و انتقالات تابستانه به بنفیکا ملحق شده، بلافاصله به دروازه‌بان اول باشگاه تبدیل شده و در لیگ پرتغال تا کنون دروازه‌ی تیمش را بسته نگه داشته.


بایرن مونیخ از زمانی به ولاخودیموس علاقه‌مند شد که در اولین بازی خود در چمپیونزلیگ مقابل بنفیکا قرار گرفت. بازی‌ای که با پیروزی 2-0 بایرن به پایان رسید ولی بایرنی‌ها از نمایش ولاخودیموس در دروازه‌ی بنفیکا تحت تاثیر قرار گرفته و به این نتیجه رسیده‌اند که او می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اضافه شدن به گروه دروازه‌بانهای تیم‌شان باشد.


این دروازه‌بان 24ساله در مدرسه‌ی فوتبال جوانان باشگاه آلمانی اشتوتگارت پرورش یافته و در تیم‌های ملی رده‌های سنی آلمان از جمله تیم ملی زیر 21سال این کشور بازی کرده است.


بر اساس گزارش روزنامه‌های آلمانی، استعدادیاب‌های بایرن از سال2011 روند پیشرفت ولاخودیموس را زیر نظر داشته‌اند، زمانی که او همچنان در آلمان فوتبال بازی می‌کرد. ولاخودیموس در این سالها به یکی از بهترین دروازه‌بانهای جوان دنیا تبدیل شده و حالا به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک به غول بزرگ فوتبال آلمان ملحق خواهد شد.


اما بایرن برای جذب ولاخودیموس با رقبای سرسختی مثل منچستریونایتد، چلسی و لیورپول روبرو خواهد شد. با اینحال با توجه به آشنایی ولاخودیموس با فوتبال آلمان، احتمال انتقال او به بایرن قوی‌تر به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها