کد خبر : 1556528 | 03 مهر 1397 ساعت 18:08 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

حاجیلو: اولتیماتوم به شفر شایعه است

استقلال راهی جز بردن پرسپولیس ندارد

سرپرست تیم استقلال تهران اعلام کرد که اولتیماتوم باشگاه به شفر شیطنت رسانه‌هاست و این مربی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

استقلال راهی جز بردن پرسپولیس ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"،  اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال تهران در خصوص دیدار تیمش با پرسپولیس در دربی تهران گفت:


هیچ راهی به جز اینکه پرسپولیس را ببریم و طرفداران را یک مقدار دلگرم کنیم نداریم. ما پنج بازیکن خوب از دست دادیم اما تمام این بحث‌ها تمام شده و نباید تقصیر کسی بیاندازیم. واقعیت این است که ما با همین بچه‌ها باید کار را ادامه دهیم و مجموعه هم تصمیم گرفتند که در لیگ برتر و جام حذفی در جایگاه خوبی قرار بگیرند و یک جام را مال خود کنند.


وی در مورد عدم نتیجه گیری استقلال در 6 مسابقه اخیر نیز گفت:


واقعیت این است که ما تمام کننده به معنی واقعی در خط جلو نداریم اما من فکر می‌کنم تا آخر راه درست بشویم. مرتضی تبریزی و باقی بازیکنان به فرم واقعی خود نزدیک می‌شوند. خیلی تیم‌ها هستند که مشکل ما را دارند اما مدافعان و هافبک‌های آن‌ها با گلزنی این مشکل را پوشش داده‌اند. این که ما فقط به تیام بخواهیم تکیه کنیم درست نیست و در بقیه تیم‌‎ها هم نفرات متعددی گل می‌زنند و مثل پرسپولیس که آدام همتی با یک شوت برای آن‌ها گل با ارزشی به ثمر رساند. در همان بازی علیپور توپ را از یک متری دروازه به بیرون زد. پرسپولیس هم اگر بخواهد به یک بازیکن دل ببندد بیراهه رفته است. آقای شفر هم به دنبال این است با تمریناتی که برگزار می‌کند از هافبک‌‌ها در امر گلزنی کمک بگیرد و تاکتیک خود را تغییر دهد.


سرپرست استقلال درباره غیبت فرشید باقری در تمرینات گفت:


دو روز است که سرما شدیدی خورده و زیر سرم بوده است. حالا هم برای یک عرق گیری آمده تا برای تمرین فردا آماده باشد.


حاجیلو هم‌چنین در خصوص شایعات موجود درباره اولتیماتوم باشگاه به شفر برای بازی دربی نیز گفت:


نه. اینگونه نیست و من با آقای فتحی هستم و خبر دارم از همه چیز. آقای شفر آدم پخته‌ای است در این کار و ما با بدشانسی رو به رو شدیم. اما اصلا خبری مبنی بر اولتیماتوم باشگاه به شفر نشنیدم و مطمئن هستم شفر با رفاقتی که با بازیکنان دارد استقلال را از این وضعیت خارج می‌کند.

دیدگاه‌ها