کد خبر : 1556588 | 03 مهر 1397 ساعت 23:57 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1-1 آگسبورگ: اولین توقف تیم کوواچ

بایرن مونیخ در دیداری از هفته پنجم بوندس لیگا، در خانه با نتیجه 1-1 مقابل آگسبورگ متوقف شد.

بایرن 1-1 آگسبورگ: اولین توقف تیم کوواچ

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که در چهار هفته اول فصل جدید بوندس لیگا به پیروزی رسیدند، امشب برابر آگسبورگ به مشکل خوردند و در نهایت به یک تساوی رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، این بازیکنان آگسبورگ بودند که تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 به گل برسند اما ضربه کویبی را مانوئل نویر مهار کرد.

پس از آن نوبت بایرنی ها بودند که بر بازی مسلط شوند و اولین موقعیت جدی شان را در دقیقه 11 ایجاد کردند اما مولر و واگنر نتوانستند از ارسال دیدنی گنابری استفاده کنند.

در ادامه بازی متعادل شد اما باز هم این بایرنی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند. از جمله در دقیقه 33 که ضربه سر واگنر می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد نوبت رناتو سانچس بود که با شوت از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف نداشت. در دقیقه 39، اشتباه مانوئل نویر نزدیک بود کار دست بایرنی ها بدهد اما او خوش شانس بود که ضربه بازیکن آگسبورگ دقیقا به جایی رفت که خود او حضور داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما از آنها استفاده نکردند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این بایرنی ها بودند که خیلی زود به گل رسیدند. روی حرکت خوب گنابری و به هم ریختن خط دفاعی آگسبورگ، روبن صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی، با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

 

1339708

 

بایرنی ها می توانستند خیلی زود به گل دوم برسند اما این بار هم دروازه بان آگسبورگ با یک واکنش به موقع، دروازه تیمش را روی ضربه رناتو سانچس نجات داد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر چه از زمان بازی سپری می شد، این بازیکنان آگسبورگ بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست می گرفتند.

سرانجام تلاش بازیکنان تیم میهمان نتیجه داد و این تیم در دقیقه 86 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در رفت و برگشت به گوتزه رسید و او هم از فاصله ای نزدیک، دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی بایرنی ها فشار زیادی روی دروازه آگسبورگ وارد کردند و چیزی نمانده بود که توسط تیاگو به گل برتری برسند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها