کد خبر : 1556594 | 04 مهر 1397 ساعت 00:30 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی اینتر مقابل فیورنتینا

اینترمیلان در دیداری از هفته ششم سری آ موفق شد با نتیجه 2-1 فیورنتینا را شکست بدهد.

پیروزی خانگی اینتر مقابل فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در دیدار قبلی برابر سمپدوریا به پیروزی رسیده بودند، امشب هم برابر فیورنتینا به سه امتیاز دست پیدا کردند تا به اوضاع شان در جدول سر و سامان بدهند.

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که کوین میرالاس در دقیقه 4 دروازه اینتر را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه بنفش ها داشتند اما موقعیت های چندانی نتوانستند ایجاد کنند.

در مقابل، در دقیقه 32 فیورنتینا بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه سیمئونه روی پاس در عمق کیه زا را سمیر هاندانوویچ مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر این بازیکنان اینتر بودند که فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و در نهایت در آخرین ثانیه های این نیمه به گل رسیدند.

ارسال کاندروا در محوطه جریمه فیورنتینا به دست هوگو برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. مائورو ایکاردی پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 1-0 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

فیورنتینا نیمه دوم را بهتر شروع کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس هوگو بود که کیه زا صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به اشکرینیار، وارد دروازه اینتر شد.

بعد از این گل بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل دوم بودند؛ در حالی در آن دقایق فیورنتینا عملکرد بهتری داشت، این اینتر بود که در دقیقه 77 توانست بار دیگر پیش بیفتد. این بار روی پاس ایکاردی بود که دنیلو دی آمبروسیو توانست کار را تمام کند.

تلاش بازیکنان فیورنتینا برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با برتری 2-1 فیورنتینا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها