کد خبر : 1556636 | 04 مهر 1397 ساعت 11:00 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

بلندپروازی‌های شجاع علیه حسرت دربی (عکس)

مدافع شمالی پرسپولیس با انگیزه جبران دربی فصل گذشته پا به استادیوم آزادی خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از گلزن‌ترین مدافعان دوران حضور برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از امیدواری‌های سرخپوشان برای دستیابی به هدف در محوطه جریمه حریف محسوب می‌شود. بازیکنی که طی فصل جاری عملکردی بهتر از گذشته از خود به جا گذاشته و توانسته به خوبی نظر کادرفنی، هواداران و منتقدان را به خود جلب کند.


مدافع شمالی پرسپولیس اما حسرتی بزرگ در دربی از فصل گذشته برایش باقی مانده که به دنبال جبران آن تصاویر است. به جرات می‌توان گفت این بازیکن یکی از چهره‌های ویژه دربی فصل گذشته بود؛ جایی که روی صحنه گل وریا غفوری حضور داشت و شاهد باز شدن دروازه بیرانوند بود و تصاویر ناامیدی او در این صحنه به فریمی جذاب برای هواداران استقلال تبدیل شده است. البته شجاع خلیل زاده دقایقی بعد قادر بود در دروازه مخالف و در محوطه جریمه استقلال دروازه حریف را باز کند تا بازی را به تساوی بکشاند اما یکی از فرصت‌های ایده آل تیمش را از دست داد تا حسرتی بزرگ برای او باقی بماند.

 

1339751


شجاع اکنون امیدوار است با توجه به آمادگی مطلوب و فرم ایده آلی که طی این فصل پشت سر می‌گذارد، در دربی فردا ضمن محافظت و تمرکز بالا در باکس دفاعی پرسپولیس، بتواند روی دروازه استقلال نیز خطرساز ظاهر شود و تیمش را به موفقیت برساند. یکی از مولفه‌های بزرگ و قابل اتکای این بازیکن پرش‌های بلند و غیرقابل مهارش است و خودش نیز پیش از این با اشاره به این خصوصیت مدعی شده بود در فوتبال ایران هیچ بازیکنی قادر به زدن توپ بالاتر از او نیست. موضوعی که در بیشتر بازی‌ها و تمرینات نیز به اثبات رسانده و اکنون باید دید در بازی برابر آبی‌پوشان به موفقیت می‌رسد یا خیر.

دیدگاه‌ها