کد خبر : 1557976 | 09 مهر 1397 ساعت 15:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

برخلاف لیگ یک در لیگ برتر قرعه خیلی سختی به ما خورد؛

میداوودی: این بازی با استقلال خیلی حساس است

مهاجم نامدار نفت مسجد سلیمان با تلاش کادر پزشکی به دیدار برابر استقلال رسیده و احتمالا مرزبان از این بازیکن تاثیرگذار برابر آبی پوشان به خصوص در دیدار دوم بهره خواهد برد.

میداوودی: این بازی با استقلال خیلی حساس است

میلاد میداوودی مهاجم نفت مسجد سلیمان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص آخرین شرایط مصدومیت خود گفت: شنبه هفته گذشته تزریقی روی مچ پاهایم با نظر دکتر راضی انجام شد  و  خدا را شکر الان تمرین می کنم.


وی ادامه داد: تقریبا سه چهار روز است که کنار تیم تمرین می کنم و امیدوارم در ادامه فصل هم کنار تیم باشم.


مهاجم سابق آبی پوشان در مورد اینکه با درد تمرین می کند یا خیر، عنوان کرد: درد ندارم ولی استخوان های اضافه در پایم هستند؛ دکتر تصمیم گرفتند تا آخر فصل ادامه دهم و بعد عمل کنم. همان زمان که استقلال بودم مچ پایم شکسته بود و دکتر گفت که طبیعی است یک مقدار درد داشته باشم. امیدوارم بتوانم تا انتهای فصل کنار تیم باشم.

 

میداوودی در مورد رویارویی با استقلال تیم سابق خود گفت: پس از جدایی از استقلال روبروی این تیم چندین بار تا الان بازی کردم؛ اما این یک بازی حساس برای ما و آنها است؛ البته بازی لیگ برای ما مهم تر است چون در بازی هایی که انجام دادیم امتیازات خوبی جمع نکردیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

 

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط فعلی آبی پوشان و اینکه چه زمانی اوضاع این تیم بهبود پیدا خواهد کرد، توضیح داد: خب استقلالی ها با از دست دادن چندین بازیکن موثر شرایط خوبی ندارند؛ در بازی هایی که انجام دادند نقطه ضعف هایی نشان داده اند که روی آنها کار کردیم و امیدواریم نتیجه بخش باشد.


وی ادامه داد: به هر حال استقلالی ها بازیکنان جدید گرفتند و فکر می کنم زمان ببرد تا هماهنگ شوند. بازیکنان خیلی کلیدی از دست دادند.


میداوودی در مورد شرایط نفت مسجد سلیمان هم که وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد، توضیح داد:   واقعا تیم ما خوب بازی می کند و مقابل فولاد و تراکتور موقعیت های خوبی داشتیم؛ مطمئن باشید بهتر می شویم.


مهاجم سابق سایپا در مورد مشکل گلزنی تیمش هم توضیح داد: نمی دانم؛ تمرینات را که می بینیم تیممان همیشه کار می کند. فکر می کنم در شرایط بازی بچه ها یک مقدار کم دقت هستند.

 

میداوودی در پایان درباره قرعه سخت این تیم و تقابل با تیم های مدعی تراکتور، فولاد، سپاهان، سایپا، استقلال و .. اضافه کرد: برخلاف پارسال در لیگ یک در لیگ برتر قرعه بسیار سختی داشتیم. تراکتور، فولاد، پارس جم، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و سایپا بازی های خیلی سختی برای ما است. به هر حال برخی مواقع هم شرایط اینطوری می شود.

 

دیدگاه‌ها