کد خبر : 1560400 | 19 مهر 1397 ساعت 16:47 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجبوریم با تیم‌های آمریکای جنوبی بازی کنیم

آقاجانیان: درباره رضاییان از کی روش سوال کنید!

مربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد در انتخاب بازیکنان به اینکه در چه تیمی بازی می کنند توجه نمی شود.

آقاجانیان: درباره رضاییان از کی روش سوال کنید!

به گزارش "ورزش‌سه"،  مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال صحبت هایی را درباره شرایط تیم و برخی موضوعات دیگر انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


امیدواریم مصدومیت پورعلی گنجی برطرف شود


همه بازیکنان به غیر از پورعلی‌گنجی سالم هستند. با باشگاه مرتضی در ارتباط هستیم و امیدوارم مشکل مصدومیت او برطرف شود. در کل شرایط نسبتا مناسبی از نظر فنی داریم.

 


از دست رفتن دو فیفادی خوب نیست


متأسفانه نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم؛ کلا تیم‌های آسیایی نمی‌توانند با تیم‌های اروپایی بازی کنند، چون لیگ‌های اروپایی آغاز شده است. در این شرایط با ارتباطاتی که کی‌روش داشته، توانستیم بازی تدارکاتی با بولیوی را انجام دهیم. بازی با ترینیداد و توباگو ونزوئلا هم تقریبا قطعی و هماهنگ شده است، اما با این وجود، دو زمان از فیفادی را از دست داده‌ایم و این چیز خوبی نیست. همه توقع دارند و امیدوارم بتوانیم این توقع را برآورده کنیم اما باید مراحل آماده سازی مان نیز در نظر گرفته شود.

 


دوست داشتیم با تیم های بهتری بازی کنیم


در شرایط کنونی با وجود همه مشکلاتی که داریم، کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود، کارشان را انجام می‌دهند. ما هم دوست داشتیم با تیم‌های بهتری بازی کنیم، همانطور که حریفان‌مان با تیم‌های خوبی بازی می‌کنند. هرچند از نظر من این مساله ارتباطی به شرایط مالی ندارد. پس از ماه نوامبر، اردویی را در ماه دسامبر در دوبی خواهیم داشت. پیگیر هستیم آنجا هم بازی انجام دهیم، اما یکسری مشکلات وجود دارد.

 


تیم های آمریکای جنوبی از آسیایی ها بهتر هستند


سطح تیم‌های آمریکای جنوبی بالاست. به این دلیل سراغ‌شان رفتیم که حداقل از تیم‌های آسیایی بهترند البته نه از همه تیم‌ها. بازی با این تیم‌ها حداقل می‌تواند در راه آماده‌سازی تیم ملی کمک کند.

 

 

سردار با روحیه خوب برگشته است


سردار یکی از بازیکنانی است که همه از مردم گرفته تا کادر فنی تیم ملی، گل‌های او را فراموش نکرده‌اند. او تمام تلاشش را در جام جهانی انجام داد و اکنون با روحیه خوب برگشته است و امیدوارم به ما کمک کند.

 


چه اشکالی دارد رامین کنار تیم ملی تمرین کند؟


رامین رضاییان در این چند سال جزو نفرات تیم ملی بوده و چرا نتواند با تیم ملی تمرین کند؟ قبلا هم بازیکنانی بوده‌اند که در مقاطعی مصدوم بوده یا تیم نداشتند و در کنار تیم ملی تمرین کرده و از امکانات استفاده کرده‌اند.

 


وی در پاسخ به این سؤال که آیا رامین رضاییان در بازی با بولیوی به میدان می‌رود، گفت: کی‌روش در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

 


مهم نیست بازیکن تیم ملی در چه تیمی بازی کند


همانطور که کی‌روش گفته، درهای تیم ملی باز است و محدودیتی وجود ندارد. سعی می‌کنیم بهترین‌ها را دعوت کنیم و مهم نیست بهترین‌ها کجا بازی می‌کنند و از کجا می‌آیند.

 

دیدگاه‌ها