کد خبر : 1560413 | 19 مهر 1397 ساعت 17:43 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورود رئال مادرید به پرونده رونالدو؛ شکایت می کنیم!

باشگاه رئال مادرید تاکید کرد اخبار مربوط به تحت فشار گذاشتن رونالدو برای حق السکوت دادن به کاترین مایورگا حقیقت ندارد.

ورود رئال مادرید به پرونده رونالدو؛ شکایت می کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز نشریه پرتغالی کوریره دا مانیا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید در سال 2010 از کریستیانو رونالدو خواسته برای به پایان رسیدن حواشی مربوط به پرونده کاترین مایورگا، توافقنامه ای با وی امضا کرده و مبلغ 375 هزار یورو به وی پرداخت کند اما باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه ای این اخبار را تکذیب کرد.

 

طبق گزارش این نشریه که به نوعی قصد داشت رئال مادرید را نیز در اتفاقاتی که در سال 2010 بین طرفین رخ داده و در نهایت رونالدو توافقنامه ای با کاترین مایورگا امضا کرده دخیل کند، این باشگاه از ستاره پرتغالی خواسته برای کاهش حواشی و ضربه نخوردن به وجهه هم باشگاه و هم بازیکن، مبلغی را به طرف پرونده پرداخت کند تا او از ادامه پیگیری آن منصرف شود اما کهکشانی ها شدیدا این مسئله را تکذیب کرده و نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کردند.

 

1344191

 

در بیانیه باشگاه آمده است: "رئال مادرید امروز اعلام می کند که اقدامات قانونی علیه روزنامه پرتغالی به دلیل انتشار اطلاعات غلط و تلاش برای خسارت به تصویر باشگاه را آغاز کرده است.

 

رئال مادرید هیچ اطلاعاتی در مورد اخبار منتشر شده توسط این روزنامه پرتغالی ندارد و به همین دلیل در مورد موضوعی که نسبت به آن آگاه نیست نمی تواند عکس العملی نشان دهد و از روزنامه پرتغالی انتظار دارد در این رابطه واقعیت را منتشر کند."

دیدگاه‌ها