کد خبر : 1560421 | 19 مهر 1397 ساعت 19:42 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت نزدیک شاگردان ۴ رنگ کرانچار(عکس)

زلاتکو کرانچار با دعوت تعداد پُر شماری از بازیکنان جوان به دنبال انتخاب نفرات منتخب خود برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ است.

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید تمرینات تیم ملی امید ایران در حالی از یک هفته قبل آغاز شده که کرانچار در تصمیمی جالب و جدید ۴۴ بازیکن را به این مرحله از اردوها فرا خوانده تا بتواند تعداد نفرات بیشتری را زیر نظر بگیرد و برخلاف رقابت‌های آسیایی که نتوانستند نتیجه بگیرند، در مسابقات مقدماتی المپیک پُر قدرت ظاهر شوند.

 

در تمرین عصر امروز تیم ملی امید ایران که درورزشگاه خیریه عمل برگزار شد، کرانچار از ابتدای تمرین بازیکنان را در ۴ گروه ۱۱ تایی با رنگ کاورهای قرمز، سبز، آبی و خاکستری تقسیم کرد تا آنها در کارهای گروهی و بازی درون تیمی در شرایط سخت‌تری به رقابت بپردازند و او نیز راحت‌تر این ملی پوشان جوان را زیر نظر بگیرد.

 

نکته جالب توجه که اردوی جدید تیم ملی امید ایران را متمایز از اردوهای قبل کرده، حضور لژیونرهایی ازجمله امید نورافکن و رضا شکاری است تا در کنار جوانان دیگری مثل مهدی قائدی، یونس دلفی، الله‌یار صیادمنش، امیر روستایی و ... به تمرین پردازند و سر و شکل کامل‌تری به تیم کرانچار بدهند.

 

 

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها