کد خبر : 1560432 | 19 مهر 1397 ساعت 20:22 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر ۱ - اکسین البرز ۰؛

لیگ یک/ برد ارزشمند شاهین برابر شاگردان کمالوند

شاگردان محمود فکری موفق شدند دیدار حساس برابر اکسین البرز را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لیگ یک/ برد ارزشمند شاهین برابر شاگردان کمالوند

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه شهید بهشتی به قضاوت محمدحسین ترابیان به مصاف هم رفتند.


سجاد بیرانوند، مرتضی غلامعلی‌تبار، حسن نجفی، کمال‌الدین نیک‌خوی، سعید غلامعلی‌بیگی، علی گودرزی، میلاد شعبانلو، محسن فیاض‌بخش، حسین مالکی، میلاد صارمی و محمد محبی ۱۱ بازیکنی بودند که در ابتدای بازی با نظر محمود فکری در ترکیب شاهین شهرداری بوشهر مقابل اکسین البرز به میدان رفتند.


فراز کمالوند، سرمربی اکسین هم در شروع بازی داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، فرید محمدی‌زاده، مصطفی اکرامی، محمود شفیعی، مجتبی شیری، امین شجاعیان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی را برابر شاهین شهرداری به زمین فرستاد.


اکسین که با برتری در این مسابقه خارج از خانه می‌توانست ۱۴ امتیازی و صدرنشین شود، نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و با تک گلی که در دقیقه ۳۲ از میلاد صارمی دریافت کرد، با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان محمود فکری شکست خورد.


شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی ارزشمندی که مقابل اکسین البرز کسب کرد و سومین برد فصل را به دست آورد، ۱۲ امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ یک صعود کرد؛ شاگردان کمالوند هم بدون تغییر در امتیاز ۱۱ ماندند و به رتبه پنجم رفتند.

دیدگاه‌ها