کد خبر : 1560434 | 19 مهر 1397 ساعت 20:34 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

تست موفقیت‌آمیز سیامک نعمتی

سیامک نعمتی در جریان دیدار دوستانه امروز سرخپوشان نیز در پست مدافع راست به میدان رفت.

تست موفقیت‌آمیز سیامک نعمتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی صادق محرمی و مصدومیت حسین ماهینی و عدم تجربه لازم برای حضور در پست دفاع راست برای آدام همتی، برانکو ایوانکوویچ یک تصمیم پرریسک و البته موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت.


حضور سیامک نعمتی در قالب پستی که کاملا با آنها طی فصول اخیر بیگانه بود آن هم در هفته‌‎هایی که جزو برترین نفرات تهاجمی تیم محسوب می‌شد در پست دفاع راست. شماره 88 پرسپولیس اما در جدال با السد قطر یک شب فوق العاده را پشت سر گذاشت و ضمن نمایش دفاعی موفق در اندک حملاتی که از سمت راست طراحی می‌کرد برابر یکی از برترین نفرات السد برتری خود را به نمایش گذاشت.


برانکو ایوانکوویچ که اکنون تا نیم فصل قادر به سود بردن از خرید جدید خود در این پست – مهدی شیری از پیکان- نخواهد بود و حسین ماهینی را نیز با توجه به مصدومیت رباط صلیبی از دست داده، امیدوار به درخشش این بازیکن است. نعمتی در بازی تدارکاتی امروز تیمش مقابل تیم دسته پایینی منصور ساوه نیز در پست مدافع راست به میدان رفت و بار دیگر با حرکات تکنیکی و سرعت قابل اتکایش در فاز تهاجمی و توپگیری در فاز دفاعی یک عملکرد قابل قبول و مورد اعتماد دیگر را به جا گذاشت.


سیامک نعمتی که در فصل گذشته و با توجه به نیمکت نشینی‌های مداوم در آستانه ترک پرسپولیس قرار داشت، اکنون با اتکا به توانایی فنی و صبر و تلاش توانسته به مهره‌ی مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ و هواداران این تیم تبدیل شود و مطمئنا با ادامه این روند قادر خواهد بود به هدف بزرگش برای حضور در تیم ملی نیز دست یابد.

دیدگاه‌ها