کد خبر : 1560473 | 20 مهر 1397 ساعت 00:10 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل اسپانیا در خانه ولز

اسپانیا در دیداری دوستانه موفق شد در خانه ولز به پیروزی 4-1 دست پیدا کند.

پیروزی پرگل اسپانیا در خانه ولز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در ادامه نمایش های خوب شان، امشب برابر ولز هم کاملا برتر بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که اسپانیا توانست به گل اول بازی برسد. روی دفع ناقص وین هنسی بود که توپ پشت محوطه جریمه ولز به سائول رسید و او هم پاکو آلکاسر را صاحب موقعیت کرد. مهاجم دورتموند هم با یک ضربه بی نقص، توانست حساب کار را 1-0 کند.

بعد از این گل بازیکنان ولز برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این اسپانیا بود که در دقیقه 19 به گل دوم رسید. روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال سوسو بود که سرخیو راموس با یک ضربه سر دقیق، توانست توپ را به گوشه دروازه هنسی بفرستد.

 

1344266

 

ولزی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و تلاش می کردند که با پرس کردن از جلوی زمین، مانع از پیشروی اسپانیا شوند اما شاگردان انریکه در دقیقه 29 توانستند اختلاف را به سه گل افزایش بدهند.

این بار هم روی حرکت خوب سوسو و به هم ریختگی خط دفاعی ولز بود که آلکاسر در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم و غافلگیر کننده، حساب کار را 3-0 کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول ولزی ها تلاش کردند تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی متعادل تر شد اما باز هم این اسپانیایی ها بودند که صاحب موقعیت های خطرناک تری می شدند تا اینکه در دقیقه 74، این تیم به گل چهارم رسید. روی ضربه کرنر سوسو بود که مارک بارترا با یک ضربه سر دیدنی، توانست اختلاف را به چهار گل افزایش بدهد.

در دقایق پایانی ولزی ها فشار زیادی روی دروازه اسپانیا وارد کردند و چند بار تا آستانه زدن گل پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 89 توانستند قفل دروازه کِپا را باز کنند. روی ارسال بروکس بود که سم ووکس بالاتر از بارترا ضربه سر را زد و کار را تمام کرد.  

دیدگاه‌ها